Skip to main content
Beantwoord

Lange wachttijd kpn netwerk

  • October 15, 2021
  • 4 reacties
  • 335 keer bekeken

WouterBa
Nieuwkomer

Is het normaal om meer dan 50 minuten in de wacht te staan voor KPN netwerk? Omdat de monteur constateerde dat er geen licht op de verbinding is en KPN dit moet oplossen. Zo gaat het probleem eindeloos duren….. als ze niet opnemenšŸ™ˆ

Beste antwoord door Ward_

Inderdaad behoor je dit niet zelf te doen als klant. Monteur komt. Monteur constateert geen licht. monteur laat ticket in schieten bij KPN Netwerk zodat hun aannemer kan komen om het op te lossen. Punt.

Jij moet dus je eigen provider (KPN?) bellen als je wil weten hoe ver dat staat. Niet KPNĀ Netwerk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 15, 2021

Als u een abonnement heeft bij KPN kunt u gewoon 0800-0402 bellen. Zij moeten regelen dat het opgelost wordt. U hoeft echt verder niemand te bellen. Heeft u nu helemaal geen diensten meer?


Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Netwerk
  • Antwoord
  • October 15, 2021

Inderdaad behoor je dit niet zelf te doen als klant. Monteur komt. Monteur constateert geen licht. monteur laat ticket in schieten bij KPN Netwerk zodat hun aannemer kan komen om het op te lossen. Punt.

Jij moet dus je eigen provider (KPN?) bellen als je wil weten hoe ver dat staat. Niet KPNĀ Netwerk.


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @WouterBaĀ . Welkom op het forum.

Ben je al meer te weten gekomen? Wat is nu de status hiervan?


WouterBa
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 22, 2021

Status is nog steeds geen licht. Kpn monteur twee keer geweest(geen monteur gezien) en na twee keer teleur gestelde installatie tot gevolg.Ā 
Ā 

telefoon wordt nu wel sneller opgenomen maar het wachtenĀ Ā tot erĀ een monteur komt of dat het probleem wordt verholpen is frustrerend.