Skip to main content

Helaas geen tevreden klant meer bij KPN. Sinds afgelopen woensdag doet internet/tv het niet meer. Daarop KPN gebeld die het op afstand niet konden regelen, er moest een monteur langskomen. Deze is vandaag (zaterdag) langsgekomen, maar kon de verbinding ook niet herstellen aangezien het aan de kabel buiten zou liggen. Hiervoor wordt er maandag contact opgenomen en zal waarschijnlijk woensdag/donderdag hier iemand voor langs kunnen komen. Tot die tijd dus, langer dan een week, geen internet/tv meer. Daarmee zou een klant volgens KPN recht hebben op een noodpakket. Na te hebben gebeld, blijken deze pakketen voor het internet op te zijn. Het is zeer teleurstellend dat KPN de bevoorrading van dergelijke noodpakketten niet op orde heeft en dat dit betekent dat klanten langer dan een week zonder internet komen te zitten (mogelijk zelfs langer). 

Heel vervelend dat het zo loopt.  Kpn is de enige provider die noodpakketten beschikbaar stelt en het kan natuurlijk gebeuren dat de voorraad op is. Heeft u een mobiel abonnement bij kpn en zoja heeft u een extra bundel gehad?


Nee ik heb geen kpn mobiel abonnement. Dat kpn als enige provider noodpakketten beschikbaar stelt is mooi, maar als de bevoorrading niet genoeg is, heb je daar als klant nu weinig aan. Je zou dan ook denken er steeds weer noodpakket beschikbaar moeten komen, doordat problemen bij andere klanten opgelost worden, maar dat perspectief is ook niet geboden


Ik heb het nog niet eerder gehoord om eerlijk te zijn. Helaas zijn mensen vaak laks met terug sturen. Wellicht dat een moderater nog iets voor u kan doen. Die reageert automatisch op dit bericht. 


@Derks123 Welkom op het forum. 

Allereerst natuurlijk erg vervelend dat je diensten niet werken, en dat het gister nog niet gelukt is om het probleem op te lossen. 

In situaties die langer dan een week duren biedt KPN inderdaad in sommige gevallen extra data of een noodpakket, als je geen mobiel nummer van KPN hebt.

Belangrijk is dan wel dat deze voorradig zijn. Iets wat je niet hebt kun je natuurlijk ook niet uitlenen. 

Het klopt inderdaad dat er vaak laks omgegaan wordt met het terugsturen van deze apparatuur, wat er dus in sommige gevallen voor zorgt dat er geen noodpakketten zijn. 

Ik controleer wel graag of er nog iets is dat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen?

En hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! :)