Skip to main content

Hallo,

Mijn NT Genesis kastje is in de kelder maar nu is het stopcontact verlegd waardoor de stroomkabel te kort is. Ik kan natuurlijk met een verlengsnoer gaan werken maar dat wil ik liever niet. Is er een verlengkabel die ik er tussen kan plaatsen en zo ja welke afmeting heeft de plug dan? 5.0x2.1? 
Want deze kan ik niet vinden. Iemand tips?

Nee, er is geen langer snoer. Waarom is het stopcontact verlegd? En waarom wilt u geen verlengsnoer gebruiken? Daar zijn ze voor. Of laat weer een nieuw stopcontact plaatsen.


Langere officiele kabels bestaan niet. Het genesis kastje en bijhorende adapter zijn in bruikleen, daar moet je ook geen eigen adapter voor gaan gebruiken. Gaat er iets kapot, dan mag je de kosten betalen voor een nieuwe NT. Daarnaast is de kans dat het onstabiel gaat werken.

Je enige optie lijkt mij een verlengsnoer.


Maar waarom kan ik er geen andere stroom adapter aansluiten met langere kabel? Het is toch gewoon een 5v adapter?


Maar waarom kan ik er geen andere stroom adapter aansluiten met langere kabel? Het is toch gewoon een 5v adapter?

omdat het niet jou eigendom is ? en je zelf verantwoordelijk bent voor de schade/vervanging als het stukgaat 


Wat zou er dan aan kapot moeten gaan als ik niet meer dan 5v adapter erop zet?


Wat zou er dan aan kapot moeten gaan als ik niet meer dan 5v adapter erop zet?

De apparatuur die je in bruikleen hebt ontvangen van KPN door het gebruik van de niet-originele adapter. @Eshu 


12V, 2A, plug is 5.5/2.1

verlengsnoer:

https://www.allekabels.nl/adapteromvormer/528/1389832/ac-dc-verlengkabel.html

 


@Eshu Ik heb zelf in ons assortiment geen langere kabel die ik je kan aanbieden. Het gebruik van andere kabels kan ik niet zomaar adviseren en ik zou zelf dan opteren voor een stekkerdoos.Â