Skip to main content

Het is nu al bijna een week dat we zonder internet of wifi zitten. 

 

Er zou iemand komen kijken alleen bleek dit een man te zijn die een angst voor honden had en weg is gereden terwijl mevrouw bezig was met de honden achter te doen.

 

Er werdt gezegd dat mevrouw niet thuis terwijl er duidelijk is aangeven dat mevrouw bezig was met de honden vast te doen zodat deze meneer zijn werk kan doen. 

 

Volgende dag zou er een andere persoon komen om te kijken, maar ook deze is niet geweest terwijl dit wel de afspraak was. 

 

Contact opgenomen via telefonisch contact met KPN, maar ook daar heeft mevrouw meer dan 1,5 uur moeten wachten op een antwoordt zonder een alternatieve oplossing. 

 

Nadat mevrouw een klacht indiende is KPN pas met een alternatieve oplossing gekomen. We zouden een nieuwe product betreft internet/wifi krijgen.

 

Het is schandalig dat er niet snel een alternatieve oplossing wordt bedacht en niet de juiste persoon wordt gestuurd. Ook hoe er gehandeld is, is niet professioneel! 

admin: Reactie afgesplitst en eigen topic aangemaakt voor jou vraag. 

 

 

Welkom op het forum @Deborah van Meel! Dat is iniet wat ik van mijn collega's gewend ben. Sorry dat je op die manier geen oplossing hebt gehad. Gezien de werkwijze op het forum zijn we een paar dagen verder. Hoe is het nu met de diensten? Verder is het handig als je je profiel invult. Dan kan ik voor je kijken wat ik kan doen om te helpen het zo snel mogelijk op te lossen.