Skip to main content

Bij mijn ouders komt een man van kpn die update gaat installeren. Ze hadden gebeld. Klopt dit of is dit iets vaag wat jullie niet doen?

Beste @Hessibessi 

Om welke update gaat het? KPN monteurs komen echt geen software updaten. KPN monteurs komen alleen als er problemen zijn met je internet en telefoonverbinding aan het huis van je ouders. Updates van internet en tv ontvangers gaan op afstand bij KPN, niet bij jou ouders thuis.


Hi @Hessibessi,

Kan zijn dat dit wel klopt, we updaten momenteel bepaalde lijnen en bij een klein deel van de klanten gaat er iets mis waardoor een monteur ter plaatse noodzakelijk is.

Zou je de naam- en adresgegevens en de geboortedatum van de contractant van het abonnement van je ouders in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan duik ik even de systemen in om te kijken wat ik hier over terug kan vinden!


Ik zal het daar eens proberen. 


Hi @Hessibessi,

Kan zijn dat dit wel klopt, we updaten momenteel bepaalde lijnen en bij een klein deel van de klanten gaat er iets mis waardoor een monteur ter plaatse noodzakelijk is.

Zou je de naam- en adresgegevens en de geboortedatum van de contractant van het abonnement van je ouders in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan duik ik even de systemen in om te kijken wat ik hier over terug kan vinden!

 

Ik weet niet goed waar je dit bedoeld. Ik zie geen opmerkingsveld staan. Wel een persoonlijke opmerking veld bedoel je deze?


Ik weet niet goed waar je dit bedoeld. Ik zie geen opmerkingsveld staan. Wel een persoonlijke opmerking veld bedoel je deze?

@Hessibessi die bedoeld Maja inderdaad.


Ik heb het er in vermeld. Ben heel benieuwd. 


Bedankt @Hessibessi!

Ik zie dat we je ouders inderdaad hebben benaderd omdat het updaten van de lijn niet afgerond kan worden zonder dat hun -erg oude- glasvezelaansluitpunt vervangen gaat worden. Hiervoor staat een monteur gepland in de ochtend van 07-06 :slight_smile:

Wel heel goed dat je even aan de bel hebt getrokken omdat je het niet vertrouwde, je kunt tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn:grimacing:


Bedankt @Hessibessi!

Ik zie dat we je ouders inderdaad hebben benaderd omdat het updaten van de lijn niet afgerond kan worden zonder dat hun -erg oude- glasvezelaansluitpunt vervangen gaat worden. Hiervoor staat een monteur gepland in de ochtend van 07-06 :slight_smile:

Wel heel goed dat je even aan de bel hebt getrokken omdat je het niet vertrouwde, je kunt tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn:grimacing:

Aha super dank je wel. Zal ik ze wel even zeggen dat ze wel de deur moeten open doen😊. Wij hadden verteld dat het heel raar was dat de kpn zomaar kwamen om een update te doen. Nogmaals bedankt. 


@Maja_ fijn dat deze twijfel uit de lucht is! 👍🏼 @Hessibessi fijn dat er bij jou ouders een nieuwe glasvezelaansluitpunt wordt gemaakt, dan zijn ze met hun internetverbinding weer up to date! 😉 

Fijn weekend verders!


Het is ook niet erg gebruikelijk dat wij dit doen @Hessibessi, dus ik snap de zorgen van jullie kant erg goed!

Ze kunnen met een gerust hart opendoen :blush: