Skip to main content

Al enige tijd last van een traag WiFi signaal, na verschillende speed testen de aanbeveling van KPN om versterkers te kopen.

Toch vreemd KPN bied een slecht signaal aan en de klant dient versterkers aan te schaffen!!

 

WiFi is heel gevoelig voor externe invloeden. KPN kan daarom niet bij iedereen goed WiFi garanderen. Sommige mensen hebben versterkers nodig, andere niet.

Heeft u glasvezel? Zo nee, wat is de snelheid op uw adres volgens deze site? 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

 


Beschik over glasvezel, snelheid van het WiFi wisselt, recente meting 7 mbits..


Beschik over glasvezel, snelheid van het WiFi wisselt, recente meting 7 mbits..

Dat is heel mager. Als je een pc of laptop bekabeld aansluit, haal je dan bij een speedtest wel de juiste snelheid? 


Hoi @Pb01, welkom op het forum! 7Mbit/s
Behalve de betaalde WiFiversterkers zou je met dergelijke snelheden met de online wifimanager ook op de gratis Experia WiFi's uit moeten komen! 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!
 


Helaas geeft de Online wifimanager geen verbetering..


Ah dat is jammer, waar komt deze op uit? Kun je daar een screenshot van sturen?


6 metingen gedaan allemaal verschillend??

 


Bedankt voor je screenshot @Pb01, maar dit is niet het laatste scherm van de wifimanager, na deze stap gaat hij proberen je probleem op te lossen!


 


Ook dit is nog niet het eindscherm waar de conclusie op staat. Met deze snelheden zou hij een oplossing aan moeten dragen!


De WiFi online tool al ettelijke keren gebruikt steeds weer een ander modem kanaal alleen geen verbetering.

Ik krijg een beetje genoeg van KPN zijn halfbakken service die de klant opzadelt om het WiFi tooltje te gebruiken en je modem te resetten.

Als er geen oplossing kan worden gegeven is kon binnenkort een klant kwijt..

 

 


De reden dat de gratis Experia Wifi's alleen door de wifimanager toegestuurd worden is dat het alleen aangeboden wordt als dit ook de oplossing zou zijn. Als de Wifimanager constateert dat er een andere oplossing is zal hij die ook aanbieden. Alle screenshots die je stuurt zijn van halverwege het stappenplan en daar is dus niet uit op te maken wat de oplossing is die de wifimanager aanbiedt.


Tweede meting: 

 


Je bent zo dichtbij! Als je nu naar beneden scrollt worden je drie vragen gesteld en krijg je een oplossing op maat!