Skip to main content

Hoi nu is mijn Telfort thuis eindelijk overgezet naar KPN thuis heb het modem een tijdje uit de stroom gehaald en weer aan gedaan maar de download snelheid is niet vooruit gegaan zowel bekabeld als via wifi is hij zeer laag wie kan mij helpen??  

Heb er ook een speedtest van mijn mobiele aansluiting bij gedaan deze is wel snel

Gr Henk

 

 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt. 

Hoi @Henk1954, ik zie dat het allemaal om speedtesten gaat via de WiFi. Die is dus niet zoals het moet zijn. Internet via de kabel is wel goed? Heb je de tips voor langzame WiFi al eens doorlopen? 


Hoi heb nu de pc met een kabel aangesloten op het modem en de tv ontvanger ook even eruit gehaald dus alleen de pc op het modem nu maar is nog steeds langzaam wat kan ik hier nog aan doen of is dit voor KPN ??

 


 


 


 


 


Dat is inderdaad traag. Dat zou een stuk sneller moeten zijn. We gaan kijken of we de oplossing kunnen vinden. Heb je het modem al herstart of zelfs gereset? En hoe is deze aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 2 meter zonder splitter?


@Henk1954 heb je hier al naar kunnen kijken?

 


Hoi Bart 

het modem is al gereset maar dit heeft niet geholpen hij is met de kabel aangesloten die in het pakket zit toen het modem is geleverd is max een meter lang heb een foto bijgevoegd 

 

gr Henk

 


Dat ziet er allemaal goed uit. Ik meet echter wel een slechte lijn. Daarom heb ik nu melding gemaakt bij de Technische Dienst. Zij gaan het verder onderzoeken en zullen contact met je opnemen.