Skip to main content

Sinds enige tijd (weken) lukt het me niet meer om mn laptops (windows) aan te sluiten op mijn wifi. Mijn telefoons en tablets hebben geen probleem, maar mijn laptops krijgen geen verbinding. Ik heb het modem gereset, mijn wifi-versterkers gereset, maar geen oplossing. Ik weet dat er enige tijd geleden een soort grote modem-upgrade is geweest. Kan dat er wat mee te maken hebben? Hoe los ik dit op?

Kunt u inloggen op http://mijnmodem.kpn vanaf een systeem wat wel verbinding heeft met WiFi of bekabeld is aangesloten in uw huis?


Ja, dat lukt!


Hallo @Ingrid-1981 welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Bij een Windows-pc kun je de netwerkinstellingen herstellen, dan komen alle netwerken, bekabeld, wifi en Bluetooth weer in hun uitgangspositie af fabriek, dan zou het ook moeten kunnen werken.

Als je een KPN Box 12 hebt, staat wifi6 AX standaard aan, wijzig dat bij de 2.4-band in B/G/N en bij de 5.0-band in A/N/AC en dan op APPLY klikken.

 


Als je een KPN Box 12 hebt, staat wifi6 AX standaard aan, wijzig dat bij de 2.4-band in B/G/N en bij de 5.0-band in A/N/AC en dan op APPLY klikken.

Plaatje erbij:

Achter Wireless Mode aanpassen dus en op Apply klikken.


Hallo @Ingrid-1981 welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Bij een Windows-pc kun je de netwerkinstellingen herstellen, dan komen alle netwerken, bekabeld, wifi en Bluetooth weer in hun uitgangspositie af fabriek, dan zou het ook moeten kunnen werken.

Als je een KPN Box 12 hebt, staat wifi6 AX standaard aan, wijzig dat bij de 2.4-band in B/G/N en bij de 5.0-band in A/N/AC en dan op APPLY klikken.

 

Dank je wel, Jan! Ik ga het proberen.

Â