Skip to main content

Sinds vandaag maakt mijn laptop geen verbinding meer met wifi thuis. Andere apparaten zoals mijn telefoon en andere laptop etc hebben wel verbinding. Mijn werk laptop blijft zeggen geen internet toegang. Nou heeft deze van de week een nieuwe update gehad vanuit het werk naar beveiligde werkomgeving met duo app. Sindsdien wilt hij dus niet meer verbinding maken met wifi internet. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Rechts onderin zie ik het wereldbol met dat rondje met streepje en dus niet het wifi logo. En ik heb de router en super wifi punten al van het stroom gehaald en weer opnieuw opgestart, ook dat helpt niet. Router branden de lampjes ook groen. 

Nu ben ik naar mijn ouders gegaan om te testen met mijn werk laptop, zij hebben geen KPN maar Ziggo. Daar doet de wifi het op mijn werklaptop wel gelijk zonder problemen. Het lijkt dus toch tussen toelaten van internet toegang laptop en Kpn verbinding te maken te hebben. Iemand enig idee??

Hoi @evamaria89, welkom op ons forum!
Dat is niet handig natuurlijk. Heb je hierover ook al contact gehad met je werk? Meestal kan een IT afdeling hier eind in helpen. Ik heb ook meteen een aantal vragen!

  • Welk type modem gebruik je?
  • Gebruik je daarnaast ook nog iets van wifiversterkers of andere apparaten?
  • Zoja, hoe zitten die aangesloten?
  • Kun je je laptop ook eens met een internetkabel proberen?