Skip to main content

Hallo,even een vraagje mijn laptop kan niet verbonden worden met mijn kpnbox 12

Nu hebben ze me al gezegd dat ik in het modem dit aan kan passen naar 5 ghz omdat mijn laptop al ouder is en wifi 6 niet werkt 

Als ik dat terug zet naar 5 heeft het dan geen consequenties voor mijn wifi snelheid??

De videodeurbel heb ik op 2.4ghz moeten zetten en die doet het nu weer gelukkig

Maar nu de laptop nog

Kan iemand mij helpen of dat wat uitmaakt voor de snelheid

Ik ben pas kpnklant en ben van 15mb bij mijn vorige provider naar 100 mb gegaan met glasvezel van kpn

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @Indy1967! 

Check even het beste antwoord van het onderstaande topic, ik denk dat je daarmee namelijk geholpen bent:
 


Zo niet, dan lees ik het graag!


Hallo,ik had in het modem dus ook de videodeurbel op 2.4 gezet met hulp van kpn 

Ik heb een stappenplan gekregen van kpn om de laptop op 5 te zetten,ook geprobeerd maar de laptop verbind niet

Met als gevolg de ipad die ingesteld was op 6 zonnepanelenkastje en deurbel en tv bleven zoeken dus maar weer teruggezet op wifi 6

Is wel al een oude laptop misschien ligt het daaraan!!

Maar omdat de laptop niet werkt kan ik ook mijn printer niet verbinden met het nieuwe modem en dat is minder

 

Maar ik merk dat de videodeurbel vaak eruit ligt,geen verbinding kan maken met mijn telefoon of rood blijft knipperen

Weet iemand waar dat aan ligt?

Zoals ik al zei heb ik 2.4 aan moeten klikken in het modem,om hem weer te verbinden werkt dat wel maar hij heeft daarop ook vaker kuren

 

*Admin: afgesplitst en samengevoegd met eigen topic

Â