Skip to main content

Hier ook klachten over die verschrikkelijke spikes in latencies.

Ik game niet, maar heb een stabiele internetverbinding nodig voor een VPN client.

Spikes van 6ms tot 1700ms, en dan klapt de verbinding.
Ik ga niet bekabeld testen, want ik heb al uitgezocht dat het in het modem zit en niet in mijn devices. 
Verschillende apparaten met dezelfde pieken op dezelfde momenten. 

Dan zou je verwachten dat je de klantenservice van dit bedrijf toch aan de telefoon zou moeten krijgen. 

Nou, beste bezoeker van dit forum, als je geen KPN hebt en het wel overweegt; tel je zegeningen als je nu bijvoorbeeld bij Ziggo zit. Dan kun je in ieder geval nog eens met iemand bellen voor ondersteuning.

Ik zit pas drie maanden bij KPN, maar dit is ook gelijk weer het laatste jaar. Dan maar geen glasvezel. 

 

KPN had je prima kunnen helpen. Telefonisch kan het soms druk zijn, en je moet de juiste vraag inspreken om iemand aan de lijn te krijgen. Er is ook nog dit forum. Vol met behulpzame medeklanten, monteurs, en moderators die ook voor KPN werken. Zo kun je prima geholpen worden, als je geduld hebt. Maar ja, je vraagt niet om hulp.Je neemt gelijk afscheid na 3 maanden omdat het even niet gaat zoals je wilt. Als je zo met iedere provider omgaat kun je ieder jaar wel blijven overstappen. Maar succes met de coax.


Beste @GeenFanvanKPN, welkom! Heb je inmiddels iemand te pakken gekregen via 0800-0402? Zoals je merkt, is het op het forum ook ontzettend druk. Je geeft aan dat je het bekabeld niet wilt testen, toch is dat wel belangrijke informatie. Welke Experia Box heb je? En wat heb je verder nog aangesloten in je netwerk? Denk hierbij aan eigen router, accespoint, switch o.i.d. Als je belt op het moment dat het probleem zich voordoet, dan kunnen de collega's meteen met je mee kijken. Via het forum kan het even duren voordat je een reactie krijgt. Doorgaans is dat een reactie van een ander communitylid, die net als jij klant bij KPN is.Â