Skip to main content

Beste,

 

Ik heb een storing en last van wegvallend internet. 
 

Na alle stappen 2 X te hebben doorlopen besloten telefonisch een oplossing te vinden met een medewerker. 
 

Word ik teruggeleid naar de website via een sms en kan ik het weer zelf uitzoeken. 
 

Ik wordt graag geholpen. 
 

Gr

 

stefan van gurp

Het schijnt te werken om bij de telefoon als klacht te zeggen "wil een medewerker spreken". Zelf nog niet geprobeerd. Heb ook last van wegvallend internet. 

Je zegt alle stappen doorlopen, welke stappen zijn dat? Wat zit er in je eigen netwerk? 

Hoe is je kennis van inloggen op je modem? 


Hi @Stefan van gurp 73 en welkom op het forum! Geen pretje als de verbinding steeds wegvalt. 😅 

Gebeurt dit alleen bekabeld, of ook via de wifi? Mocht het alleen de wifi zijn, dan raad ik je aan om de Wifi Manager te doorlopen.

Mocht het bekabeld gebeuren, heb je dan de stappen op onze storingspagina al doorlopen? Zo ja, dan heeft het herstarten/resetten van je modem dus niet geholpen, hoe branden de lampjes dan wanneer alles wegvalt? Ik ben benieuwd! 


Beste Sanne,

 

Ik heb reeds een externe expert ingeschakeld. 
 

Deze heeft het op weten te lossen en aangegeven waar de manco’s zaten. 
 

lekker dat je na 5 dagen reageert, en nog lekkerder dat ik geen mens te pakken heb gekregen toen ik iemand nodig had. 
 

De service van KPN is waardeloos met een hoog “zoek het maar uit” gehalte. 
 

Jammer. 
 

Gr. 
Stefan van Gurp


Dag @Stefan van gurp 73 op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  De reactietijd van een moderater is vanwege de drukte een dag of vijf. Al snel bood @JWBokx een helpende hand maar wellicht heb je die gemist. Vanwege te kort aan mensen is de telefonische klantenservice lastig bereikbaar alhoewel de berichten daarover wisselen.  De ene keer is het met een paar minuten raak en de  andere keer duurt het heel lang. Maar gelukkig is het al gelukt. 


Voor de duidelijkheid Joep1965, dit is niet zoals het hoort. Ik betaal KPN voor service maar heb hier al 2 keer op misgepakt. 
 

1x contact gekregen via Facebook en hier veel te laat. 
 

Maar ik denk niet dat ik deze discussie met u ga voeren. 
 

Ik ben blij dat 1 van ons 2 tevreden is 👍


Fijn dat het opgelost is Stefan. 🙂 We zijn geen chatdienst, en het is druk op dit moment, dus sneller reageren lukte helaas niet. 

Mocht je in de toekomst nog ergens vragen over hebben, of ergens tegen aan lopen, maak gerust weer een topic aan. Je krijgt altijd reactie, al kan deze soms even op zich laten wachten. 

Je kunt ook altijd met ons bellen via 0800-0402 voor storingen, buiten storingen om kan dit doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Blijf aan de lijn, ook als je een SMS krijgt, en mocht de SMS het niet oplossen dan kun je weer terugbellen. Het nummer is gratis, en je krijgt dan vanzelf iemand aan de lijn.