Skip to main content

Wie kan mij helpen: KPN heeft op 21 november de glasvezelkabel van de straat in mijn woning gebracht. De monteur heeft daarbij door een leiding van de wandverwarming geboord. Gevolg is dat ik nu 35% van mijn capaciteit kwijt ben. Ik ben al twee weken aan het bellen met KPN, de projectleider en noem maar op. Ik word niet terug gebeld. Ik kan mijn woning nu niet warm krijgen.  Hoe krijg ik de KPN zo ver dat zij de door hun aangebrachte schade kan repareren?

Beste @Marcelmus,

Wat vervelend dat het zo is gelopen, ik heb dit bij de KPN moderator voorgelegd. Hopelijk wordt er snel gereageerd. ************* 


Admin: bericht aangepast i.v.m. de huisregels/ gebruikersvoorwaarden


Hoi Dennis,

 

je bent na twee weken de eerste vanuit KPN reageert. Dank daarvoor. Ik hoop maandag eindelijk een antwoord te krijgen


Hoi Dennis,

 

je bent na twee weken de eerste vanuit KPN reageert. Dank daarvoor. Ik hoop maandag eindelijk een antwoord te krijgen

Dat hoop ik ook @Marcelmus, ik wens je een fijn weekend verders.

 


Het lijkt mij dat je ze aansprakelijk moet stellen, schriftelijk. Dan zelf een herstelbedrijf inhuren (redelijke prijs) en de factuur doorbelasten.

Het is logisch dat je nu geen weken in de koude gaat zitten.


Hoi @Marcelmus 
Je bent bij het verkeerde bedrijf.
KPN-Netwerk moet je zijn, die plaatst de glasvezelkabels.
KPN is de provider die er signaal over levert.
Hier kun je een  Schade of klacht doorgeven of bellen 0880 06 37 44 tijdens kantooruren.


Goedemorgen allemaal,

Ik heb je bericht aangepast, @Dennis Schreve. Vooropgesteld: ik twijfel absoluut niet aan je beste bedoelingen.

Het plaatsen van berichten uit naam van KPN is wel uitsluitend voorbehouden aan het KPN Forum Team, de moderators. De KPN Superusers zijn geen medewerkers van KPN en kunnen daarom niet namens KPN een excuses aanbieden.

Ik vind het heel erg belangrijk dat dit voor iedereen duidelijk is.
Zo voorkomen we namelijk dat er, zoals nu, verwarring èn een off topic discussie ontstaat. 


Wat zit je in een super vervelende situatie, @Marcelmus!

Ik ga mijn uiterste best doen om te kijken hoe ik je vanuit hier verder kan helpen. Slag om de arm:
 

Wie kan mij helpen: KPN heeft op 21 november de glasvezelkabel van de straat in mijn woning gebracht. De monteur heeft daarbij door een leiding van de wandverwarming geboord. 

Dit klinkt alsof de netwerkbeheerder, KPN Netwerk, aan het werk is geweest: dat is voor ons, KPN de provider, een onafhankelijke partij.

Ik weet niet of je ook al contact met hen gehad hebt? Huistijger heeft de contactgegevens al gedeeld, lees ik. En wat heeft de projectleider aangegeven?

Wil jij ook jouw gegevens noteren in jouw forum profiel? Graag jouw volledige naam, postcode en huisnummer + contact telefoonnummer. 

De gegevens die je invult in de vakjes waar ‘Privé’ achter staat, zijn alleen in te zien voor de KPN moderators. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt!
 


Profiel aangevuld.

vr.gr. Marcel


Hartelijk dank voor jouw gegevens!

Ik heb bij deze jouw gegevens en situatie doorgestuurd naar een achterliggende afdeling: zij hebben op hun beurt het doorgestuurd naar KPN Netwerk.

Op deze zondag verwacht ik geen terugkoppeling. Zodra wij deze wèl krijgen, laten wij het hier in het topic weten. Doe jij dat ook, als men rechtstreeks contact met jou opneemt? 


Vanuit KPN Netwerk is er aangegeven dat jouw schademelding al in behandeling bij hen is en dat zij het verder met jou afhandelen.

Er loopt dus al het één en ander en ook bij de juiste partij. Ik hoop dat dit op korte termijn met jou wordt afgehandeld.


Het schiet niet op. KPN netwerk heeft mij gemaild met de mededeling dat zij de betreffende partijen en projectleider mijn mail gaan sturen met het verzoek om contact op te nemen. Dit was vanmorgen. Vandaag: GEEn contact gehad. Wordt vervolgd. helaas dus nog steeds een koud huis.

 


@Marcelmus ik weet niet bij welke energieleverancier je zit, maar is daar niet iets mee te regelen? Dat ze het dan afhandelen met KPN. Ik doe maar een suggestie, want een koud huis is niet fijn. 


@Dennis Schreve ik zit al 25 jaar bij xs4all. Die heb ik ook benaderd en zijn bezig. Het is alleen heeeeeel apart dat KPN zich verschuild achter onderaannemers. Als consument ben je dan gewoon de l.l. Stadsverwarming is Eneco. Die doen niets

het blijft nog steeds stil.

ik ben lid van de Consumentenbond. Die ga ik deze week inschakelen en anders een rechtszaak maar dan duurt het alleen maar langer voordat mijn verwarming is gemaakt. Het is droevig 


Met dank aan de leidinggevende Roy ********* wordt maandag mijn verwarming gemaakt. Dank voor alle tips en hulp.


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Heel erg fijn, @Marcelmus en bedankt voor jouw terugkoppeling!


Nog even een dubbelcheck, @Marcelmus: zit je er inmiddels weer helemaal warmpjes bij?