Skip to main content

KPN nu al spijt?????

2 weken geleden alle spulletjes netjes van KPN gekregen in 1 doos heb TV en internet bundel afgesloten.

17 februari zou de verbinding tot stand zijn kreeg ik door via een sms en op die dag ook een sms gekregen dat de verbinding gereed is om het apparatuur aan te sluiten. Experiabox dus aangesloten direct op de ISRA 2 punt lampje internet blijft na 2 uur nog steeds knipperen. S avonds nog snel even de service lijn gebeld kreeg na 10 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn die even zou kijken wat het probleem was. Ik hoor daarna de lijn weer overgaan en een computer zeggen dat de service om 8 uur gesloten is terwijl ik iemand gewoon aan de lijn had…?????? Was er toen al een beetje klaar mee. Volgende dag na werk met frisse moed weer KPN gebeld moet er dus een monteur langs komen die kan pas over 6 dag en komen???? Dus 6 dagen zonder internet en TV echt top KPN ik denk dat ik nu al spijt heb. Zit er over na te denken om heel het zooitje te cancellen.

Goedemorgen beste dat is niet goed gegaan daar zal een moderator hier wel snel naar gaat kijken normaal gesproken duur het niet zo lang. even geduld het zal zeker goed komt 🤔😉


Heb je beide aansluitingen van het isra geprobeerd? Wit en blauw.

Meestal is het de linker, maar soms de rechter.


Welkom bij ons op het forum @Schaap360, dat is geen lekker begin inderdaad! Heb je de andere aansluiting, die Dennis noemt, al kunnen proberen? Krijg je daarmee wel signaal op de modem?

Als het daarmee niet lukt kan ik er ook een blik op werpen, al weet ik niet of ik er meer over kan zeggen met de informatie die je al hebt. Als je dat wilt kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan.


Hallo Jasper en Dennis. Het is heel raar ik had van vrijdag tot zaterdag de hele tijd de modem op het zelfde puntje aangesloten na vrijdag alle 2 de punten geprobeerd te hebben. Zaterdagmiddag kwam ik thuis en wierp ik weer even een blik in de meterkast en zag tot mijn verbazing dat het internet lampje constant aan was en dat ik eindelijk verbinding heb.

De rest aangesloten en alles werkt probleemloos.

In ieder geval bedankt voor jullie input!


Gelukkig is het signaal zaterdag alsnog gekomen @Schaap360! Doordat ik geen gegevens heb is het speculeren, het klinkt alsof er vertraging was bij de levering van het signaal en dat dat zaterdag (of erg laat op de vrijdagavond) alsnog geleverd werd waardoor het nu werkt. 

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.