Skip to main content
Vraag

Leuk zo'n overstap naar KPN glasvezel; volgens MijnKPN is bestelling geannuleerd

• March 19, 2026
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Medio februari gekozen voor kpn glasvezel. Apparatuur ontvangen maar verder niets. vAndaag is de daadwerkelijke overstap. Volgens MijnKPN is de bestelling geannuleerd. Maar dat betreft een eerdere bestelling. Gebeld, naar KPN winkel geweest, zou allemaal goed komen. Niet dus. Vandaag gebeld, lang in de wacht gestaan want een medewerker ging het uitzoeken. Maar na 15 minuten werd er gewoon opgehangen. Is de vraag te moeilijk? Nu de apparatuur maar weer terugsturen wellicht. Wat een slechte service, het lijkt Odido wel. 

2 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 19, 2026

​@edjepetje65 

Wat zegt de KPN postcode check ? Levert de KPN op jouw adres internet via glasvezel ? Zo ja, maak dan een terugbelafspraak . Dan kan een medewerker van de KPN jou direct helpen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@edjepetje65. Goed dat je deze vraag hier stelt, ik kan me goed voorstellen dat het verwarrend is als je ziet dat de bestelling geannuleerd is. 

Ik heb het vermoeden dat dit inderdaad om de eerder geannuleerde bestelling gaat. Is het gelukt door het maken van een  terugbelafspraak (rechts onderin) met ons? Anders help ik je graag. 

Ik zie dat er in jouw profiel al gegevens ingevuld staan en dat er op dat adres succesvol een glasvezelverbinding is geactiveerd. Klopt dit? Zo niet, vul dan het juiste adres in en laat het me weten als je dit hebt gedaan.Â