Skip to main content
Vraag

Leveren van NT-kastje

  • January 8, 2021
  • 11 reacties
  • 809 keer bekeken

05-01-2021,  11:00  eindelijk glasvezel doet het volgens de monteur, 08-01-21, 11:30  volgens ‘KPN netwerk beheer’  kan per direct over de aansluiting worden beschikt, 08-01-21, volgens klantenservice moet KPN netwerk beheer eerst het eerst vrijgeven.

kortom ik word van 't kastje naar de muur gestuurd en iedereen schuift de verantwoording van zich af, zo ga om met klanten die maandelijks €105.- betalen om KPN groot te houden.

dit is de eerst keer dat een ernstige klacht over KPN heb, doet me denken aan de UPC/ZIGGO tijd, ik dacht daar vanaf te zijn.

dus ik wil per omgaande het NT kastje ontvangen, volgens KPN netwerk beheer zou dat 13-01-21 kunnen plaatsvinden, volgens klantenservice niet.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

  • January 8, 2021

Hallo @juice 

dus ik wil per omgaande het NT kastje ontvangen,

Die kast ontvang je niet, er moet een monteur komen om je glasvezelaansluiting met die kast aan te sluiten en die heeft de monteur dan bij zich.

Die glaskast aansluiten is geen DHZ-klus, vandaar dat die kast niet met het installatiepakket meegeleverd wordt.

Succes.

 


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @juice . Welkom op het forum.

Zo te lezen gaat het allemaal niet van een leien dakje. Is het probleem ondertussen opgelost?


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 23, 2021

tot op heden (23-01021) niets meer gehoord, niet eens 'n manier om die monteur te bestellen, bij een kennis van mij is jaren terug ook glasvezel naar binnen gebracht en werd direct het NT kastje ernaast geplaatst, uurtje later werkte alles.


  • January 23, 2021

Zolang je gewoon voldoende snel internet via de DSL telefoonlijn hebt, heeft dat switchen naar glasvezel weinig prioriteit. Men kan jouw wel een NT-kastje doen toekomen, maar als aan de andere kant van de glasvezel in de PoP nog dingen moeten worden gedaan, moet je gewoon wachten.

Of overstappen naar Ziggo, wat je waarschijnlijk toch niet gaat doen, dus ik zie niet hoe je hier op dit forum wat wil bereiken.

Maandelijks 105 euro betalen is nou niet een motivatie voor KPN als geheel om (extra) werk te gaan verzetten waar ze zelf primair niet beter van worden. Het is slimmer lijkt me om op andere plekken Ziggo klanten te ‘verglazen’ om maar iets te noemen.


Erwin van KPN
Moderator

@juice . Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.


  • Nieuwkomer
  • May 19, 2022

Ik wacht nu al enige tijd op een monteur, de installatie is steeds uitgesteld, op 25 februari kreeg ik een bericht in mijn kpn, “hoera, u geeft glasvezel”  nou dus nog steeds niet werkend.

iedereen wacht op iedereen, ik zou nu toch eindelijk eens graag een datum krijgen wanneer de monteur de aansluiting realiseert.

helpdesk belooft steeds er op terug te komen maar  tot op heden geen concrete datum!

ik was altijd zo positief over kpn, dat heeft nu een grote deuk opgeleverd.

 

gemiste kans!,,,

 

don


  • May 19, 2022

Hallo @Daverstr via www.kpnnetwerk.nl kun je de status opvragen via postcode/huisnummer.

Als daar staat dat de lijn is opgeleverd en je een provider kunt kiezen, kun je KPN, de provider, bellen via 0800 0402 en verzoeken je lijn te migreren van koper naar glas, dan wordt er een monteur ingepland die e.e.a. in orde maakt en werkend oplevert.

Succes.

 


  • Nieuwkomer
  • May 19, 2022

Ik jan een provider kiezen maar geen monteur latenaansturen, kon helpdesk 5 keer gebeld!


  • Nieuwkomer
  • May 19, 2022

Er staat een ticket open, eerst volgende reactie zou24 mei zijn!,,