Skip to main content

Beste KPN, ik heb  op 1-11-2020 een aanvraag gedaan voor TV/internet. Op 19-2 wordt mijn woning opgeleverd Ik krijg nu 4 juni als leverdatum.(een half jaar!) Gisterenavond heb ik met een aardige dame van KPN een tussenoplossing gekregen met digitenne maar voor internet thuis hebben we geen oplossing gevonden behalve je telefoon als hotspot te gebruiken. Ik krijg nu te horen dat mijn overbuurman die 2 weken geleden de aanvraag heeft gedaan op 22-2 wordt aangesloten! Ik woon op 11e en hij op 108 !. Kan ik niet mee worden genomen in deze aansluiting? Is toch raar?

 

kpn (de provider) gaat niet over levering van glasvezel. Voor het fysiek aansluiten van je woning kun je 't beste contact opnemen met KPNNetwerkNL.


Beste Henk 2304,

Dank voor je bericht. Ik heb me daar aangemeld en levering binnen 12 maanden.

Dat is mooi, en ja 4 juni wat nu gepland staat klopt dan ook. 

Ik kan het gewoon niet rijmen dat mijn overbuurman binnen 3 weken krijgt geleverd en ik een half jaar moet wachten. Enfin ik wacht wel af of inderdaad bij hem wordt geleverd en anders gaan we wel met routers werken

 


Tja, ik ken een forumgebruiker waar ze aan de overkant van de straat wel en aan zijn kant geen glasvezel hebben (en voorlopig ook niet krijgen). 


Geweldig…..in 2021


En als afsluiting kan ik nu vertellen, dat ik dankzij KPN maar 8 werkdagen heb hoeven te wachten op een aansluiting. Het kan dus wel. Als je maar de juiste persoon aan de lijn krijgt En wat een topmonteur! Zelden zo iemand gehad die zoveel plezier in zijn werk had en netjes werk afleverde. Top !


Hi @Frans1349, top dat het uiteindelijk toch nog snel geregeld is en super dat je zo'n leuke monteur over de vloer had :grinning:  Bedankt dat je dit nog even met ons deelt!