Skip to main content

Op 24 december is onze Experiabox (V8) overleden (bleef continu resetten), direct gebeld en maandag 28 december zou deze via O.P.D. pakketdienst aangeboden worden. Niet geleverd op die datum, na veel bellen bleek dat de levering gepland stond voor 5 januari. Gisteren de hele dat thuis gebleven maar geen leveringen. Vanmorgen weer gebeld maar de medewerkster gaf aan niet veel te kunnen doen en kon op basis van het referentienummer van de levering niets vinden bij de pakketdienst wanneer de levering nu gepland staat. Ik heb het vermoeden dat de bestelling niet doorgekomen is bij de pakketdienst maar ook KPN kan dit niet bevestigen. Wij zitten nu 2 weken zonder internet en TV, wij maken extra kosten om de kinderen online de lessen kunnen laten volgen. Wie weet een oplossing?

Hoe weet u dat het pakket via O.P.D. pakketdienst verstuurd word? Normaal gesproken gaat dat via PostNL. 


Waardeloos dit. Sowieso gaat het vreemd want een modem wordt altijd naar een afhaalpunt gestuurd. Een medewerker gaat dit snel oppakken.  Vul je profiel helemaal in dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Profiel is aangevuld, ik hoop dat dit de volgende stap in werking kan zetten.


Welkom bij ons op het forum @ReneNolen. 2 weken zonder verbinding zitten is wel erg lang! Ik zie ook een melding van het verzenden van het nieuwe modem, maar als ik het bij de pakketdienst nakijk krijg ik er ook geen verdere resultaten over. We hebben geprobeerd om een nieuw-nieuw modem te versturen, omdat het lijkt dat de eerste niet goed gaat, maar de eerste verzending zit ons daarbij in de weg. Ik heb daarom een bericht gestuurd naar een achterliggende afdeling met het verzoek of zij hier bij kunnen helpen. Zodra we daar een antwoord op hebben komen we er hier op terug!


Het is opgelost, morgen komt de nieuwe box.


@ReneNolen Wij hebben nog geen terugkoppeling gehad, maar fijn om te horen dat je morgen een nieuw modem krijgt! Laat je nog even weten of alles is gelukt?