Skip to main content

Ik stap rond 5 december over naar een andere provider. De overstap is goedgekeurd, maar ik kreeg een telefoontje van de nieuwe provider dat de lijnaanvraag niet door kan komen omdat de lijn nog bezet is. Komt dit doordat ik op dit moment bij kpn zit, en wordt die dan pas 5 december vrij gegeven voor de nieuwe provider? Of is er iets anders aan de hand?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Welkom op het forum @KvdVorst! Normaal is het zo dat bij toestemming van de bewoner de lijn vrijgegeven moet worden voor een nieuwe aanbieder. Ik zou in dit geval dus moeten kijken of daarin iets mis gaat. Om deze vraag het best te kunnen beantwoorden zou ik je willen vragen je gegevens in te vullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. 


Als het goed is heb ik de relevante vakken ingevuld nu!


Excuses voor de vertraagde reactie. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat de opheffing voor de lijn op vandaag staat. Dit zou moeten betekenen dat er geen problemen moeten zijn met het leveren van de nieuwe provider. Zou je hier kunnen bevestigen dat het goed is gegaan? 


Ja dat klopt, ik had al gechat met een medewerker. Heb dit ook aan de nieuwe provider doorgegeven. Het is nu allemaal goed volgens mij, al hebben ze de overstap nu uitgesteld tot 11 december. Bedankt voor de hulp!