Skip to main content

Gisterenavond stonden er 2 mensen met KPN kledij voor de deur met een geweldige aanbieding; toen ik vroeg naar een KPN-ID kon 1 iemand slechts een geplastificeerd pasje laten zien en bij inspecteren van de URL op de tablet waaruit bleek dat ze 'bij mij moesten zijn’ kreeg ik argwaan omdat hier geen enkele keer het woord KPN in voorkwam. Daarnaar gevraagd kreeg ik als antwoord dat de interface van KPN heel slecht was en werd de tablet omgekeerd. Kortom, beetje een vaag verhaal, maar klantenservice wist mij alleen te vertellen dat ik alles online moest doen en niet aan de deur, maar niet of dit inderdaad medewerkers van KPN zijn.

Betrof Bloemendaal op 01-11-2021 rond de klok van 1930.

Hallo @Acoustify77! Goed dat je via het forum contact met ons opneemt: bedankt voor jouw signaal!

Ik begrijp dat je graag even een bevestiging van ons krijgt of er daadwerkelijk KPN medewerkers voor de deur stonden! Snap ik en ik check het ook graag voor jou! Wil jij jouw postcode en huisnummer toevoegen in jouw Forum profiel? Dat maakt het voor mij makkelijker om het uit te zoeken. Wat je daar invult, is alleen zichtbaar voor de KPN moderators.

Tip is ook om de website van KPN Netwerk te bekijken: zij houden alle ontwikkelingen rondom Glasvezel bij onder het kopje ‘Nieuws’ en je kunt altijd een postcode check doen om te kijken of er Glasvezel beschikbaar is of binnenkort beschikbaar komt: zo ja, dan is er een dikke kans dat er een deur-tot-deur actie geweest is.

Ik wacht je postcode af: geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag (via een andere weg) is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!