Skip to main content

Onlangs hebben we bijna een week geen internet in huis gehad vanwege een kabelbreuk buiten het huis. Uiteindelijk is de oorzaak gevonden, bij schoonmaakwerkzaamheden van een nabijgelegen sloot bleek de kabel kapotgetrokken. De kabel is gerepareerd, echter nu ligt de kabel al bijna een maand open en bloot op de bodem van de sloot. Zodra er dus weer werkzaamheden zijn, is de kans wel heel erg groot dat de kabel weer kapotgetrokken wordt. Heeft iemand enig idee waar dit doorgegeven kan worden zodat de kabel op een fatsoenlijke diepte ingegraven kan worden? Zie onder voor de huidige situatie…

 

 

Hallo @MdW ,

Dat doorgeven gaat het snelste via 0800-0402. 

 


Hallo @MdW ,

Dat doorgeven gaat het snelste via 0800-0402. 

 

Maar de klantenservice kan enkel een betaalde servicemonteur sturen als alle diensten verder werken... Kan ook zo snel niet bedenken waar dit wel het beste gemeld kan worden.


Ik mag toch aannemen dat een medewerker van de telefonische klantenservice wel de weg weet naar de juiste persoon om dit te laten fixen.  


KPN Netwerk

0880063744

Die heb ik wel eens eerder gebeld toen ik op straat een open kastje aantrof. Ze namen direct het serieus op. Een op de grond liggende kabel kunnen ze dan ook wel laten ingraven.


KPN Netwerk

0880063744

Die heb ik wel eens eerder gebeld toen ik op straat een open kastje aantrof. Ze namen direct het serieus op. Een op de grond liggende kabel kunnen ze dan ook wel laten ingraven.

Denk dat dit eerder het juiste nummer is. 


Zojuist gebeld met 088-0063744. Medewerker aan de lijn gehad, kon zelf niet veel voor me betekenen maar gaf aan dat de bij weinig mensen bekende procedure was: mailtje sturen naar aansluiting@kpnnetwerk.nl met foto van situatie en een accurate beschrijving van de locatie. Dit meteen gedaan, medewerker gaf aan dat hier wel wat weekjes overheen zouden gaan alvorens het in gang gezet zou worden…

 

We wachten af!


Inmiddels foutmelding ontvangen, blijkbaar is het aan mij doorgegeven mailadres niet bestaand…. nu maar gewoon via het contactformulier van kpnnetwerk.nl een melding doorgegeven. Hopelijk gebeurt daar iets mee.


We zijn nu een maand verder en ik heb werkelijk nul,nul reactie ontvangen op mijn bericht inzake een kabel die bovengronds ligt te wachten op een nieuwe breuk…. Jammer dat een grote organisatie blijkbaar niet meer het fatsoen kan opbrengen om iets op te pakken of in ieder geval te reageren!


@MdW Bij een bijna soortgelijk probleem las ik vandaag voor het eerst dit bericht van @Thomas 

Goedemiddag xxxxxx welkom op ons forum!
Ongeacht wie nu de oplospartij is moeten wij je natuurlijk op de hoogte houden als je een abonnement bij ons hebt.
Ik weet niet of ik zicht heb op de oplostermijn maar kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Het licht over verantwoordelijkheid binnen de Koninklijke KPN organisatie is dus eindelijk gaan schijnen bij KPN. Lijkt me slim om even hetzelfde te doen als Thomas vraagt aan de andere klant. Ook hier geldt weer, baat het niet, het schaadt ook niet. 


@Thomas Ik heb begrepen dat een soortgelijke situatie door jou is opgepakt, zie je kans om dat in deze situatie ook te doen?


Ik kan vanuit hier helaas niet zien wat de status momenteel is, er wordt niets aangegeven onder jouw klantnummer. Zou je het via het nummer 0800-0150 nog eens willen proberen? Het duurt nu inderdaad wel erg lang 😞.