Skip to main content

In mijn meterkast zit nog een ouderwets isra punt wat mbv draadjes een aansluiting gemaakt is jaren geleden door een monteur van tele2... nu wil ik graag een isra punt waarop ik mbv stekkers een aansluiting kan maken.. ik ben kpn klant.. voor wie zijn de kosten?

Ik heb in de woonkamer ook nog zo'n doos voor een ouderwetse telefoonstekker... kan die vervallen? 


Die in de woonkamer is via een binnengeleiding aangesloten, deze kan inderdaad vervallen op het moment u alles in de meterkast wilt hebben.
 

Dat IS/RA vervangen kan ik je niets over zeggen, want als iets werkt dat werkt het en hoeft het in principe niet te worden vervangen. Wanneer het IS/RA defect is en dit is niet uw schuld dan zal deze kosteloos hersteld worden voor een nieuwer exemplaar.


De aansluiting is best gammel en regelmatig hebben we dan WiFi wegvalt of de tv geen ontvangst heeft die ik vermoed dat het aan de aansluiting ligt


Hi @Bigsistee, welkom hier. 

Dat hoort niet zo. Mijn advies is om even met ons te bellen, dan kunnen de collega's de aansluiting live meten en de nodige stappen ondernemen. Ons gratis nummer is 0800 0402. 

Of heb je dat al gedaan?Â