Skip to main content

Sinds gisteren krijgen we de melding dat de lyric offline is. wifi opnieuw instellen werkt ook niet want krijg dan de melding dat de thermostaat geen verbinding kan maken met het thuis netwerk. Ik heb ook al een keer de module opnieuw toegewezen maar ook dat helpt niet. Wie kan ons helpen? 
sorry voor de spelfouten in de titel, die krijg ik niet meer gewijzigd ☺️

Welke apparatuur gebruik je voor wifi, heb je versterkers in je netwerk? 

Die lyric kan niet overweg met 5ghz, je zou dit eens uit kunnen schakelen zodat alleen 2.4ghz uitzendt en dan nogmaals proberen te koppelen 


Ik heb een versterker van de kpn en het modem is een KPN box 12.

Hoe kan ik het netwerk omzetten? Overigens heeft hij het al maanden goed gedaan dus waarom nu ineens niet meer?


Kunt u nog iets laten weten? 


Hallo @CB65 

 

Op de Box 12 kan je nu een extra WiFi netwerk instellen, dat kan je dan alleen op 2,4GHz instellen en je Lyric daarmee verbinden.

Als dat via de app op je telefoon moet dan die ook eerst verbinden met de extra WiFi.

 


Hoe kom ik aan het wachtwoord voor het modem? Admin werkt niet. 


Het is inmiddels gelukt!


Fijn dat het gelukt is.

Je Lyric werkt nu weer via het Extra WiFi netwerk?


Ja klopt. Kwam er alleen straks achter dat het WiFi superpunt op rood blijft staan 🤔


Dat 1ste is goed, dat je SW nu rood is niet.

Als je hem (tijdelijk) dichterbij het modem zet wordt hij dan wel groen, anders weer even bekabeld aansluiten en kijken of hij dan wel groen wordt.

Helpt dat ook niet dan het SW punt resetten en opnieuw koppelen met de Box 12.

Zie ook dit topic:

 


Hallo @CB65, fijn om te lezen dat de Lyric weer werkt! Ik hoop dat de Superwifi inmiddels ook weer goed werkt en anders is de tip van @GeSp om deze opnieuw in te stellen een hele goede. 


De superwifi doet het inmiddels ook weer ☺️