Skip to main content

Afgelopen zaterdag heb ik een jaarcontract internet + TV besteld met bestelnummer SISH2*****. Dit abonnement kan pas ingaan op 13-07-21. Aangezien ik op 17-06-21 de sleutel krijg van mijn nieuwe woning, leek het mij verstandig om een internet maandabonnement af te sluiten welke ik wel op de dag van oplevering van start kon laten gaan. Dit gaat om bestelnummer SISH286******. Ik was dan voornemens om het maandabonnement te annuleren op het moment dat het jaarabonnement in ging. Dit om dubbele kosten te voorkomen.

Zojuist krijg ik echter bericht dat mijn 2e bestelling (het internet maandabonnement) is geannuleerd. Dit omdat er al een bestelling loopt. Dit zou dus betekenen dat ik een maand in mijn nieuwe woning zonder internet moet leven. Wat zou hier een geschikte oplossing voor zijn?

Ik hoor graag van jullie!

Klinkt logisch wat u wilde bereiken, maar twee abonnementen op 1 lijn dat kan inderdaad niet.

Hier is weinig meer aan te doen denk ik, u hebt er al dan niet terecht geen rekening mee gehouden dat de aansluiting langer dan 2 weken ging duren. 
Wellicht tot de oplevering gebruik maken van een noodpakket. Zet in uw profiel uw gegevens dan kan een moderator van KPN misschien iets voor betekenen. Als ik u was haalde ik de bestelnummers weg uit het bericht, dat hoeft niemand te weten en wellicht kan het kwaad.


Goedenavond @Alexvlvl, een maand overbruggen zonder internet is best lang. Wil je jouw profiel voorzien van het adres waar straks het internetabonnement ingaat en mij een seintje geven? Dan ga ik eens kijken wat ik voor je kan betekenen. 


Goedemorgen @Jeroen_dB,

 

Bedankt voor je reactie! Ik heb mijn adres aangepast. 

 

Ik hoor graag van je!


Goedemorgen @Alexvlvl, ik ga voor je een noodvoorziening regelen gezien de situatie. Je krijgt een sms met alle info over wanneer het bezorgd wordt bij een afhaalpunt in de buurt en 
Het noodpakket bestaat uit een 4G router met data erop en een Digitenne om tv te kijken. 


Super bedankt voor de gedane moeite @Jeroen_dB !!

Hier hebben we wat aan!