Skip to main content

Beste KPN,

Van mijn rekening wordt er sinds lange tijd  een incasso gedaan door u. Dit betreft een bedrag van € 3,56. 


Aangezien ik al jaren geen KPN abonnementen heb, verneem ik graag van u wat de oorzaak hiervan is. Daarnaast zou ik het bijzonder op prijs stellen indien de geïncasseerde bedragen welke van mijn rekening zijn geschreven de afgelopen jaren, gecrediteerd worden.

Hoogstwaarschijnlijk heeft u een aantal gegevens van mij nodig. Ik verneem derhalve graag spoedig van u.

Met vriendelijke groet,

  M.Verboom
 

Hoogstwaarschijnlijk zit er iets fout. 

Als mijn advies, bel even het gratis nummer 0800-0402 maar doe dat wel op een werkdag. Bij KPN werkt de administratie ook niet in het weekend. 


Ik ben er zeker van dat ze het naar jouw tevredenheid gaan oplossen. 


Hallo @M. Verboom 

Een bedrag van €3,56 is de prijs van een oud E-mail only Basis abonnement (van ruim voor 2017).
Kan het zijn dat je bij vertrek bij KPN een E-mailaccount hebt behouden?


Hallo @M. Verboom

Heb je al via 0800-0402 contact gehad met KPN klantenservice en uitgevonden waar dit bedrag voor ingehouden werd? Betrof dit inderdaad een oud E-mail only Basis abonnement?


Beste KPN,

Vanmorgen contact opgenomen met KPN. Gevraagd naar de reden van de maandelijkse afschrijving.

Het antwoord: er zou na de overstap naar Ziggo nog steeds een internetabonnement doorlopen.

Dat wordt bij een overstap dus niet automatisch gestopt.

Het KPN-adres is niet meer gebruikt, maar dien je wel te betalen.

Vandaag is het ‘abonnement’ opgezegd via de heer Kortenkol. Hij adviseerde mij om een tegemoetkoming aan te vragen voor de 14 jaar dat dit abonnement onbedoeld doorliep. Een factuur is bij mij nl. nooit binnengekomen! Dan was dit natuurlijk veel eerder opgevallen.

Hopend op een correcte afhandeling,

 

Met vriendelijke groet,

 

  1. Verboom

Een bedrag van €3,56 per maand voor een internet abonnement? Dat lijkt me erg goedkoop. Ik denk toch dat het een E-mail only Basis abonnement was, om een kpn e-mailadres te behouden bij vertrek naar Ziggo.

De factuur zou wel eens maandelijks naar dat e-mailadres gestuurd kunnen zijn. Maar zijn de afschrijvingen van de bankrekening in die 14 jaar dan nooit eerder opgevallen?

Hopend op een correcte afhandeling,

Ik help het je hopen, maar ik verwacht geen teruggave van 14 jaar abonnementskosten :sunglasses:


Beste KPN,

Vanmorgen contact opgenomen met KPN. Gevraagd naar de reden van de maandelijkse afschrijving.

Het antwoord: er zou na de overstap naar Ziggo nog steeds een internetabonnement doorlopen.

Dat wordt bij een overstap dus niet automatisch gestopt.

Het KPN-adres is niet meer gebruikt, maar dien je wel te betalen.

Vandaag is het ‘abonnement’ opgezegd via de heer Kortenkol. Hij adviseerde mij om een tegemoetkoming aan te vragen voor de 14 jaar dat dit abonnement onbedoeld doorliep. Een factuur is bij mij nl. nooit binnengekomen! Dan was dit natuurlijk veel eerder opgevallen.

Hopend op een correcte afhandeling,

 

Met vriendelijke groet,

  1. Verboom


Goedemiddag @M. Verboom,

Goed dat je contact hebt opgenomen en dat het lopende abonnement nu daadwerkelijk is opgezegd. Ik kan hier via het forum geen uitspraken doen over of je de abonnementskosten terug kunt krijgen. Hiervoor kun je het beste een klacht indienen via onze site, de afdeling Klantreacties zal dan contact met jou opnemen om de situatie en mogelijkheden te bespreken.