Skip to main content

Hallo,

Ik zat zojuist wat met de instellingen van mijn wifi netwerk te spelen. Op een gegeven moment heb ik op ‘MAC ACL inschakelen’ gedrukt en nu lukt het niet meer om verbinding te krijgen met mijn wifi netwerk. Het lukt dus ook niet om dat MAC ACL weer uit te schakelen.. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

 

Alvast bedankt!

 

Je zult dan een PC bekabeld aan moeten sluiten en daarmee de MAC ACL weer uit zetten.


Dank voor je bericht. Mijn Macbook heeft geen ethernet aansluiting, kan het ook met een andere kabel?


Nee. Dan moet je een usb naar ethernet adapter hebben. Andere optie is de ExperiaBox naar fabrieksinstellingen te resetten.


Ik snap niet dat er mensen zijn die alleen maar via wifi kunnen werken en niet een fall-back hebben naar het bekabeld kunnen aansluiten van een apparaat.

Een andere mogelijkheid is via een apart wifi accesspoint verbinden en dan die MAC ACL weer uit zetten.


Ik snap niet dat er mensen zijn die alleen maar via wifi kunnen werken en niet een fall-back hebben naar het bekabeld kunnen aansluiten van een apparaat.

Inderdaad. Snap ik ook niet...


Ik had eigenljk wel verwacht dat bij het inschakelen de, via dhcp, bestaande mac-adressen wel zouden worden overgenomen. Helaas pindakaas. Nu moet ik eerst een lijstje maken met mijn 17 apparaten en die een voor een invoeren. Pfff.

En over het gast netwerk wordt nog steeds niet gerept.

En dat KPN fon is een treurige dood gestorven. Ik zie het bijna nergens meer terugkomen. Jammer.