Skip to main content

Waarom heeft KPN geen machtigingsformulieren voor particulieren.

Mijn zoon staat voor de klas daarom is het makkelijker als er problemen en of vragen zijn betreffende zijn mobiel of KPN thuis dat ik de KPN bel met met de vragen. Maar dat lukt niet door de AVG.              Daarom zou het makkelijk zijn als de KPN een machtigingsformulier zou hebben waar mijn zoon mij machtig om zijn zaken te regelen.                                                                                                                  Ieder bedrijf heeft een machtigingsformulier hoezo KPN niet??                                                                                                              

Hallo @Gwendo , KPN is dag en nacht bereikbaar, dus er is altijd wel een gaatje te vinden om met KPN contact op nemen, of staat je zoon 24/7 les te geven?

 


Hi @Gwendo, wij zijn gelukkig niet alleen op kantooruren bereikbaar, maar 24 uur per dag (gratis, via 0800 - 0402) :relaxed: Verder kan je zoon veel zaken met betrekking tot zijn abonnementen helemaal zelf regelen via zijn MijnKPN account, zou hij ook een forumtopic aan kunnen maken waar we hem persoonlijk verder mee kunnen helpen en kan hij er voor kiezen om zijn vraag via social media aan ons te stellen, op een moment dat dit hem goed uitkomt. Legio mogelijkheden dus om buiten de momenten dat hij aan het werk is om, contact met ons op te nemen!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!