Skip to main content
Beantwoord

Mag ik een KPN kastje beplakken?

• March 12, 2026
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

We willen graag een elektrakast van KPN beplakken met een poster van de oude kindertuin op de stadswallen. Dit willen we doen om het park wat meer aan te kleden en levendiger te maken. 

Het gaat om het elektrahuisje bij het Ravelijnbolwerk (nabij de entree). De volgende coordinaten heb ik hiervoor gevonden: 145578.56,424695.09.

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hallo ​@Anna Dijks, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! 😊 Wat een ontzettend leuk idee! Onze topic over straatkasten versieren wat ​@Joep1965 ook hierboven al heeft gelinkt zegt het volgende hierover: 

Mag je zomaar een straatkast beschilderen? Nee, zomaar beschilderen mag niet, maar er zijn wél mogelijkheden. Er bestaat geen officieel publiek aanvraagproces, maar er zijn wel duidelijke richtlijnen om je idee voor te leggen.
Hoe werkt het?

Wil je een KPN-object verfraaien? Dan moet je altijd vooraf toestemming vragen: dat doe je via een speciaal formulier. Reageer in dit topic of stuur ons een bericht: wij sturen je dan een formulier toe waarmee je je idee kunt indienen. Vul dit in met onder andere:

• jouw contactgegevens (e-mailadres en telefoonnummer) 
  • een korte omschrijving van jouw idee
  • voorbeelden of een schets van jouw idee

Na ontvangst wordt er beoordeeld of het voorstel binnen onze richtlijnen past. Houdt rekening met een doorlooptijd van 2 weken.

Het is daarom goed om deze stappen te volgen in de topic hierboven gelinkt, nu ben ik wel erg benieuwd hoe deze poster eruit ziet! Als je wilt kan je een foto hiervan toevoegen in deze topic! Goed om te benoemen dat ik deze poster dus niet kan beoordelen, dat moet via hier

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 12, 2026

Goedemorgen,  Hier meer info en wellicht het antwoord op je vraag.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo ​@Anna Dijks, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! 😊 Wat een ontzettend leuk idee! Onze topic over straatkasten versieren wat ​@Joep1965 ook hierboven al heeft gelinkt zegt het volgende hierover: 

Mag je zomaar een straatkast beschilderen? Nee, zomaar beschilderen mag niet, maar er zijn wél mogelijkheden. Er bestaat geen officieel publiek aanvraagproces, maar er zijn wel duidelijke richtlijnen om je idee voor te leggen.
Hoe werkt het?

Wil je een KPN-object verfraaien? Dan moet je altijd vooraf toestemming vragen: dat doe je via een speciaal formulier. Reageer in dit topic of stuur ons een bericht: wij sturen je dan een formulier toe waarmee je je idee kunt indienen. Vul dit in met onder andere:

• jouw contactgegevens (e-mailadres en telefoonnummer) 
  • een korte omschrijving van jouw idee
  • voorbeelden of een schets van jouw idee

Na ontvangst wordt er beoordeeld of het voorstel binnen onze richtlijnen past. Houdt rekening met een doorlooptijd van 2 weken.

Het is daarom goed om deze stappen te volgen in de topic hierboven gelinkt, nu ben ik wel erg benieuwd hoe deze poster eruit ziet! Als je wilt kan je een foto hiervan toevoegen in deze topic! Goed om te benoemen dat ik deze poster dus niet kan beoordelen, dat moet via hier

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 13, 2026

@Serenay van KPN inmiddels heeft ​@Anna Dijks  een paar dagen geleden gereageerd in het genoemde topic😉.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@Joep1965, aaah wat top! Dankjewel voor het doorgeven! 😊