Skip to main content

Ik heb onlangs een mail gekregen dat mijn internetsnelheid verhoog is naar 1 Gb maar er is niks veranderd, de snelheid is nog steeds gemiddeld UPS-en down 450 mb. Heb de modem v10 al uit en aan gezet maar er verandert niks, ik lees wel dat de v10 mogelijk de 1 GB niet aan kan en mogelijk is dat het probleem? 

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Ik heb onlangs een mail gekregen dat mijn internetsnelheid verhoog is naar 1 Gb maar er is niks veranderd, de snelheid is nog steeds gemiddeld UPS-en down 450 mb. Heb de modem v10 al uit en aan gezet maar er verandert niks, ik lees wel dat de v10 mogelijk de 1 GB niet aan kan en mogelijk is dat het probleem? 

 

Misschien makkelijker als je een eigen topic maakt? In plaats je er een kaapt?


Ik heb onlangs een mail gekregen dat mijn internetsnelheid verhoog is naar 1 Gb maar er is niks veranderd, de snelheid is nog steeds gemiddeld UPS-en down 450 mb. Heb de modem v10 al uit en aan gezet maar er verandert niks, ik lees wel dat de v10 mogelijk de 1 GB niet aan kan en mogelijk is dat het probleem? 

Hoe meet je deze verbinding? Wifi? Bekabeld? Is er nog veel ander netwerkactiviteit in huis op het moment van testen? Kan het apparaat waarmee je test wel gigabit snelheden verwerken?

 

Misschien makkelijker als je een eigen topic maakt? In plaats je er een kaapt?

Hoewel een eigen topic inderdaad misschien handiger was geweest is hier geen sprake van kapen omdat er al twee jaar niets geplaatst is in het topic. Verder heeft een opmerking als deze echt geen toegevoegde waarde. Als een moderator vindt dat het afgesplitst moet worden dan zullen zij dat zelf oppakken. Probeer dan liever mee te denken in een oplossing..


Hoi @Renhoek, 

Het lijkt dus alsof je nog geen 1Gbit verbinding hebt. Modem heb je al herstart. Glasvezelkastje ook al stroomloos gehad voor minimaal minuten? 

Verder ben ik ook benieuwd naar de antwoorden van NHendriks:

Hoe meet je deze verbinding? Wifi? Bekabeld? Is er nog veel ander netwerkactiviteit in huis op het moment van testen? Kan het apparaat waarmee je test wel gigabit snelheden verwerken?

Â