Skip to main content

Op 9 november jl. ontving ik een mail dat de retourdoos waarin 2x oude decoders zaten incl modem en incl adapters, zonder decoders was aangekomen. Ik heb de doos verzonden INCL decoders,

Het bevreemd mij dat de doos niet compleet met de hele inhoud is aangekomen, het kan zijn dat de doos bij transport beschadigd is geraakt of is leeggehaald of er is een administratieve fout. Bewaren van deze oude decoders heeft voor mij geen enkele nut, Graag de decoders als ingeleverd in uw administratie vermelden. Mvgr. Jeffrey

 

 

We hebben u laatst gevraagd om de apparatuur naar ons terug te sturen. Hieronder leest u hoe u dit doet. Hebt u alles al teruggestuurd? Dan hoeft u niets meer te doen. Hartelijk bedankt voor uw snelheid!

Deze apparatuur hebben we van u ontvangen:

KPN Modem

Deze apparatuur hebben we nog niet van u ontvangen:

2x TV ontvanger

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Goedemorgen @Jeffrey101010, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Als je alle apparatuur in een doos hebt gestopt en terug hebt gestuurd, dan is het inderdaad vreemd dat je te horen krijgt dat de tv-ontvangers ontbreken. Als alle apparatuur terug is gestuurd, dan mag je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Het komt soms voor dat deze onterecht wordt verstuurd. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder.


Ook ik kreeg vandaag email. De modem is ontvangen, TV ontvanger niet. 

In 1 doos de modem, TV ontvanger, adapters en bedrading opgestuurd.

Raar toch? 


@Kpn ik krijg zojuist mail dat niet alle apparaten retour zijn gestuurd , terwijl ik netjes alles in 1 doos heb terug gestuurd. Krijg melding dat modem wel terug is maar tv ontvanger niet. Kan dit rechtgezet worden bij logistiek. Bedankt alvast. 


@Kpn ik krijg zojuist mail dat niet alle apparaten retour zijn gestuurd , terwijl ik netjes alles in 1 doos heb terug gestuurd. Krijg melding dat modem wel terug is maar tv ontvanger niet. Kan dit rechtgezet worden bij logistiek. Bedankt alvast. 

Hallo @Melding , vooral het verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren.!!!!!