Skip to main content

Op 20-oktober jl. (gisteren) ontving ik een mail van KPN dat de retourdoos waarin de 

TV ontvanger & Digitenne Basis Ontvanger NIET was aangekomen. Ik heb de doos met inhoud verzonden op 20-09-2022 via PostNL. Barcode: 3SPNMK000487430

Ik verbaas me hierover omdat we alles keurig op tijd en m.b.v. de toegestuurde doos hebben verstuurd nadat we ons contract hebben beëindigd.

Graag wil ik u vragen om dit te wijzigen/vermelden in uw administratie vermelden.

Dank voor uw medewerking.

Hoi @Visser Simon. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je alsnog deze mail hebt ontvangen. Ik zal dit doorgeven aan onze logistieke afdeling. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens nodig. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Dag Vikash, nog bedankt voor je reactie in dit forum. Je kunt de gevraagde gegevens vinden in mijn KPN Forum profiel, zojuist toegevoegd. Dank!


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Je kan deze e-mail als niet verzonden beschouwen. Onze excuses voor deze verwarring.


Dank voor je bevestigende reactie Vikash. Fijn.


@Visser Simon Graag gedaan!