Skip to main content

Paar weken terug spotify aangepast naar family. Vervolgens werd een tv ontvanger toegestuurd? Deze ingeleverd, met veel gemopper door medewerker kpn, bij de kpn winkel. Deze zou family ook activeren. Vervolgens werd opnemen pakket stopgezet? Alle opnames kwijt. Vervolgens mail dat ik 2 tv ontvangers moest opsturen. Twee doosjes en stickers werden thuisgestuurd?? Wederom meer dan 15 min in de wacht bij klantenservice (totaal nu ruim een uur in de wacht gestaan… als ik al werd toegelaten). Medewerkster maakte excuses, zou het verwerken en klaar. Nu herinneringskrant ontvangen om de 2 ontvangers terug te sturen. Ik geef het op. Totaal nu 5 uur bezig geweest om alle niet gevraagde acties van kpn te corrigeren en alle opnames kwijt.

Hallo @JRB73 en welkom op het forum! Wat onhandig dat het omzetten van Spotify Premium naar Family voor zoveel extra stappen zorgt! Ik lees dat het inmiddels is opgelost, op de opnames na, deze kan ik helaas niet terughalen. Mijn excuses hiervoor en de tijd die je hier tijd aan kwijt bent geraakt. De herinnering voor het retour sturen mag je negeren, doordat het is ingeleverd bij de winkel gaat de afmelding anders. De herinnering kan ik helaas niet tegenhouden. 

En ik hoop dat alles is gelukt met het activeren van Spotify Family. Mocht je hier nog hulp nodig bij zijn of vragen hebben, laat het vooral weten.Â