Skip to main content

Ik heb vandaag ook een mail ontvangen dat ik mijn modem is ontvangen maar dat ik mijn TV ontvanger nog retour moet sturen. Dit terwijl alles netjes in de retourbox van KPN zat, het modem en de TV ontvanger zelfs in de origenele doosjes. Heel vervelend en wat een frustrerende zoektocht om hierop te kunnen reageren en dat voor een bedrijf dat een communicatienetwerk levert. Waar kan ik mijn bezwaar indienen, hoe kan ik dit oplossen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @AS26 gewoon het verzendbewijs heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed bewaaaaaaaaaaaaaaaaaaren.


Thnx, dat had ik idd ook al bedacht😉


Hoi @AS26, welkom op ons forum! Als je wilt kan ik even een aantekening in je dossier maken dat je alles al teruggestuurd hebt.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Je kunt hierover ook altijd even met ons bellen op 0800-0402, dat is meestal sneller :)


Hi Thomas,

Ik heb mijn gegevens aangevuld in mijn profiel. Ik heb geprobeerd te bellen maar de wachttijd was erg lang en er werd geadviseerd een andere keer te bellen. Ik hoop dat het rpobleem zo opgelost is? Ik hoor graag van je.

Gr,@AS26


Yes, bedankt voor je gegevens @AS26. Ik maak een aantekening! Mocht je onverhoops nog een herinnering krijgen mag je deze verder negeren. Sorry voor het ongemak!