Skip to main content

Opzeggen gaat prima. Mooie doos ontvangen om alles terug te sturen, dus alles gaat er in.
1x modem

1x glasvezel kastje

2x tv-ontvanger

2x afstandsbediening

Netjes inclusief alle adapters op 1 oktober verzonden. Dan krijg ik op 6 oktober een email:
 

We hebben u laatst gevraagd om de apparatuur naar ons terug te sturen. Hieronder leest u hoe u dit doet. Hebt u alles al teruggestuurd? Dan hoeft u niets meer te doen. Hartelijk bedankt voor uw snelheid!

Deze apparatuur hebben we van u ontvangen:

Modem

Deze apparatuur hebben we nog niet van u ontvangen:

2x TV ontvanger

 

Hoe werkt dat bij jullie? Het zat allemaal in dezelfde doos!

De tekst “Hebt u alles al teruggestuurd? Dan hoeft u niets meer te doen.” stelt me niet erg gerust.

Ik had een foto moeten maken van de inhoud van de doos…..

Ik doe maar niks nu. Kan er iemand bij jullie nog eens in de doos kijken? Ik kan me niet voorstellen dat de postbode er iets uit gehaald heeft….

Hallo @marcodekaper 

Dit gaat helaas de laatste tijd regelmatig fout bij de afhandeling van de retouren.

Een KPN moderator kan aan de logistieke afdeling doorgeven dat je alle apparatuur retour hebt gestuurd. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter laten in het KPN Forum profiel . Zet de track en trace code in “Persoonlijke opmerkingen” en zet een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan.

Dan handelt de medewerker dit verder af.

 

edit: het is nu te laat, maar het glasvezelkastje met adapter had je moeten laten zitten. Dat hoort bij de huisaansluiting.


Lekker snel Ruud 👍🏻

Heb alles ingevuld en de track&trace staat bij persoonlijke opmerkingen.

Bedankt voor je hulp.

 

NB: wel vreemd dat als ik met mijn KPN-ID inlog hier, dat ik dan toch alle gegevens in mijn profiel moet invullen die KPN al weet…..


het is nu te laat, maar het glasvezelkastje met adapter had je moeten laten zitten. Dat hoort bij de huisaansluiting.

 

Had ik ook verwacht, maar de monteur van T-Mobile plaatste een andere. Geen idee 🤷🏻


(….)
NB: wel vreemd dat als ik met mijn KPN-ID inlog hier, dat ik dan toch alle gegevens in mijn profiel moet invullen die KPN al weet…..

Dat heeft met de privacyregels te maken @marcodekaper . Het forum is gescheiden van de KPN systemen en KPN moderators op het forum mogen je niet “opzoeken” op basis van alleen jouw forumnaam.

(….)
Had ik ook verwacht, maar de monteur van T-Mobile plaatste een andere. Geen idee 🤷🏻

Ok duidelijk, dan is het verklaard. Die gebruiken hun eigen apparatuur.


Hi @marcodekaper! Excuus voor eventuele stress.

Ik heb in de systemen gekeken en een melding gemaakt. Daarmee moet alles afgerond zijn. 🙂