Skip to main content

Ik heb op 13 april een abonnement afgesloten bij KPN en op 16 april kreeg ik een mail "extra onderzoek nodig". In de mail staat dat er nog extra onderzoek moet worden gedaan voor het gereed maken van de glasvezel verbinding naar mijn huis terwijl de aannemer eerder is geweest en volgens hem was alles oké, ook kwam het signaal goed binnen en hij zij nu is het enkel nog een abonnement nemen.

De mail vond ik wat onduidelijk omdat er verder alleen in staat de mail met de definitieve datum ontvang je wat later.

Kan een moderator mij vertellen wat er precies aan de hand is en wanneer een monteur op locatie komt om het onderzoek te doen?

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

Hallo @Erwin_ 

Ik heb net telefonisch contact gehad met de klantenservice, ze zien dat de monteur alles werkend heeft achtergelaten maar alsnog is de bestelling nog niet helemaal afgerond. Er is nu een bericht verstuurd naar de achterliggende afdeling die dit hopelijk binnen 2 werkdagen kunnen oplossen.


Dat hoop ik ook, @Zeelandenaar .  Mocht je woensdag nog steeds geen wijziging kunnen doorvoeren, laat het mij weten.


(ik wil voorstellen om het compensatiedeel te doen zodra jij écht volledig gebruik kunt maken van je diensten, dus ook wijzigingen)


Hallo @Erwin_ 

Oke, geen probleem.


Hallo @Erwin_ 

Ik werd net gebeld door KPN dat er iets niet correct doorgegeven was door de aannemer maar alles is nu in orde dus ik kan mijn abonnement beheren in mijnKPN.

We kunnen nu starten met het compensatie gedeelte.


Ik heb je een privébericht gestuurd, @Zeelandenaar . Kun je daar op reageren?


Ik heb gereageerd @Erwin_ 


@Erwin_ 

Is dit een weergave fout? In de emails staat de juiste snelheid wel goed.

 

Ik heb het dan over die 200 down 20 up, dit is via de app. Via de site zie ik die 200/20 niet.

En alvast bedankt voor alles en ik wens je een hele fijne dag toe 😎😎


Dat is een fout. Heb je al wel een speedtest gedaan? Komt je een beetje in de buurt? (bekabeld, uiteraard)


@Erwin_

Jazeker 👌👌👌

Dit is wifi btw, bekabeld zal wel goed zitten.


Okay. Niks aan het handje dus. ;-)


Bedankt @Erwin_ 

Ik heb vandaag mijn eerste factuur ontvangen en daarop is alles keurig verwerkt 👍


Mooi zo!  Nu maar gewoon genieten van je diensten en hopelijk heb je mij de komende tijd niet meer nodig.

Maarrrrr.  mocht het wel nodig zijn, weet je mij te vinden :-)