Skip to main content

Ik word de laatste steeds lastig gevallen door bedrijven als het al bedrijven zijn, die beweren dat ze van kpn zijn, wat niet waar is omdat ik het uitgezocht heb, nu werd ik gisteren weer door een 088 nummer gebeld, maar neem deze nummers niet meer op. maar nu ontving ik vanochtend deze mail.

 

 

 

Beste heer/mevrouw A.A. Fennema

 

We hebben geprobeerd contact met u op te nemen in verband met onderhoud aan uw netwerk van KPN.

 

Postcode: ********

Huisnummer: ****

 

Momenteel maakt u op bovenstaande postcode en huisnummer nog gebruik van de koperlijn van KPN.

We willen graag kosteloos de glasvezel aan komen sluiten op uw Experia-Box, u bent dan weer voorzien van de nieuwste en beste techniek van KPN.

 

Tevens blijven hierbij de abonnementskosten gelijk.

 

Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 15.00 uur op het gratis nummer 088-6610368

 

We hopen u snel  te kunnen spreken om een afspraak in te plannen.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

Team Glasvezel Friesland

Telefoon: 088-6610368

E-mail: glasvezelfriesland@kpn.com

En zou graag willen weten of jullie hier wat van af weten en samen werken met dit bedrijf of dat ik weer in de maling word gehouden.

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

Ha @Albertha F, welkom! Mijn reactie heeft even op zich laten wachten, want ik wilde eerst even uitzoeken hoe het precies zit. Ik heb inmiddels bevestiging dat de mail inderdaad vanuit KPN komt. Je kunt hier dus met een gerust hart op reageren! Daarnaast heb ik aangegeven dat de informatievoorziening naar de klantenservice toe wel wat beter mag. Zo kunnen we onduidelijkheid nog sneller wegnemen. Bedankt voor je signaal dus!