Skip to main content

Ik krijg een keurige mail met een code om de afspraak te bevestigen voor het aansluiten van mijn glasvezel kabel die voor de deur ligt, de link vindt je hier: link

Als ik daar op klik mijn code en adres gegevens invul krijg ik al drie dagen dat er iets verkeerd gaat?? je kan natuurlijk ook bellen maar dat is onbegonnen werk….waarom werkt dit site niet gewoon? nu weet ik niet wanneer er een monteur komt, en ook de afspraak laten uitvoeren op een tijdstip dat ik er bij kan zijn lukt dus ook niet...iemand een idee?

Hallo @Philip1964 ,

Capslock uitgezet? Heb je direct getabd na het invullen van de code? 

Anders toch maar bellen. Het telefoonnummer is: 0880 06 37 44. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.


😂Jazeker caps lock stond uit en idd direct met Tab toets doorgegaan ik ga maar bellen. Jammer hoor ;-)


Hallo @Philip1964 ,

Capslock uitgezet? Heb je direct getabd na het invullen van de code? 

Anders toch maar bellen. Het telefoonnummer is: 0880 06 37 44. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

Ps ook bellen is kansloos zij kunnen ook de planning niet inzien….


Hoi @Philip1964 . Ik vrees dat ik hier weinig in kan betekenen. Dit gaat om een afspraak met KPN Netwerk.  Dat is een ander bedrijf :-(


Hoi @Philip1964 . Ik vrees dat ik hier weinig in kan betekenen. Dit gaat om een afspraak met KPN Netwerk.  Dat is een ander bedrijf :-(

Beste Erwin, het is ondertussen gelukt KPN netwerk heeft het nummer gegeven van de onderaannemer en de afspraak is gepland. Bedankt voor je hulp. 


Super! Hopelijk is het daarmee snel afgerond en zit jij op glasvezel.