Skip to main content
Beantwoord

Mailadres aangepast maar facturen nog naar oude adres

• May 28, 2023
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

ook hier hetzelfde probleem. Enkele maanden/half jaar geleden mijn mail aangepast, maar toch ontvang ik gegevens op mijn oude e-mail.
Ik zou ook graag willen dat mijn e-mail wordt veranderd naar mijn “nieuwe “ e-mail.

alvast bedankt!

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Beste antwoord door streamnl

Goedemorgen Bram,

Inmiddels contact gehad met de helpdesk en zij hebben mij geholpen.

Ik blijf het vreemd vinden dat er meerdere systemen zijn. Meerdere keren gehoord dat ze zei: O, dat moet ik even inloggen in ons andere systeem. Ook raar dat ikzelf zoiets simpel als een e-mail aanpassen voor de facturen niet zelf kan doen.

Ach ja, als het voor KPN werkt, ben ik tevreden.

Toch bedankt voor je reactie Bram

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • May 31, 2023

Hi @vdbeekbjorn! Ik zie dat je je profiel al grotendeels hebt ingevuld. Om te voorkomen dat ik dingen fout doe wil ik nog 1 ding van je vragen. Wil je het juiste e-mailadres in de “persoonlijke opmerkingen” zetten? Dan weet ik zeker dat ik het in 1 keer allemaal goed aanpas. 🙂

• Auteur
  • Antwoord
  • June 1, 2023

Goedemorgen Bram,

Inmiddels contact gehad met de helpdesk en zij hebben mij geholpen.

Ik blijf het vreemd vinden dat er meerdere systemen zijn. Meerdere keren gehoord dat ze zei: O, dat moet ik even inloggen in ons andere systeem. Ook raar dat ikzelf zoiets simpel als een e-mail aanpassen voor de facturen niet zelf kan doen.

Ach ja, als het voor KPN werkt, ben ik tevreden.

Toch bedankt voor je reactie Bram

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • June 1, 2023

@vdbeekbjorn ik begrijp je. Het hoort op die manier in 1 keer goed te gaan. Ik kan je niet direct zeggen waarom het in dit geval verkeerd is gegaan. Wel goed dat het via de klantenservice toch gelukt is.