Skip to main content

In juni een mailtje gehad over een gratis upgrade van mijn huidige abonnement naar 1 Gb/s. tot op vandaag nog niks gebeurd. Al een hele poos met de klantenservice aan de telefoon gehangen maar die komen er ook niet uit. Voelt niet goed!!!

Grt. Erik

Hallo @vanAchteren68 als je in MijnKPN kijkt, wat voor soort verbinding zie je dan staan, de oude of de nieuwe? Indien de nieuwe, haal dan de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart.

Herstart daarna ook de modem/router even.

 


Ik zie nog steeds de oude snelheid van 100 Mb/s. staan. Ik ga alles even opnieuw opstarten (heb dit al een paar keer gedaan) om te kijken of het nu wel werkt.

Grt. Erik


Heb zojuist alles opnieuw opgestart maar nog geen gewenste effect. De beloofde 1Gb/s doet het niet. Maximaal 120 Mb/s.


Hallo @vanAchteren68 vul dan in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 


Oké, ga ik doen, dankjewel


Beste @vanAchteren68, welkom! Vreemd dat het nog niet aangezet is. Ik zie dat inderdaad hier niet terug. Daarom ga ik er voor je achteraan en hou je op de hoogte. 


Dank je wel! De mail van jullie (campagne@kpn.com) is op 16 juni verstuurd. 
Ben erg benieuwd!


Beste Marcia_ is er al iets meer duidelijkheid hierover?

 

 


Excuses, @vanAchteren68! Marcia is op het moment met vakantie, en ik zie dat er nog geen reactie is gekomen op de navraag die zij deed voor zij wegging. Ik heb daar zojuist een herinnering achteraan gestuurd. 


Ik heb eindelijk terugkoppeling ontvangen, @vanAchteren68! Het is helaas niet mogelijk om deze upgrade bij jou uit te voeren. Ik begrijp dat je de mail in juni hebt ontvangen. Wij maken de selectie van klanten die een aanbieding zoals dit krijgen al in het voren. En het verzenden van de mail gebeurt dan wat later. Wat er, helaas, tot kan leiden dat mensen in de tussentijd een abonnementswijziging doen waardoor de aanbieding niet meer mogelijk is. Dat is wat er bij jou is gebeurt. Jij bent in mei overgegaan naar een nieuwe abonnementsvorm, en daar is deze upgrade niet bij van toepassing.


Beste Erik_,

Volgens mij heb ik jou een tijdje terug ook aan de telefoon gesproken en weet ik het nog omdat we dezelfde voornaam hebben…..?

In ieder geval bedankt voor de moeite die jullie hebben genomen om dit uit te zoeken, maar heel erg jammer en erg spijtig om te horen dat ik hiervoor niet in aanmerking kom. Ik vind het wel zeer onprofessioneel en vooral knullig van een dusdanig groot bedrijf als KPN dat dit soort dingen gebeuren en dat we (als jarenlange trouwe klant) eigenlijk blij gemaakt worden met een 'dode mus'. Op advies van een medewerker veranderen we het abonnement in mei en krijgen we een maand later dit mailtje (als bedankje als trouwe klant….) en onder aan de streep hebben we een hoop ergernis en worden we er niet beter van. Wellicht toch eens tijd (na heel veel jaren als tevreden klant) om bij de concurrent te kijken wat die te bieden heeft………….? Word hier dus echt niet vrolijk van!! 😣😔 


Je zult Erik niet gesproken hebben, wij bellen namelijk niet. Dat zal toevallig een collega met dezelfde voornaam zijn geweest.

Het is in dit geval een ongelukkige samenloop van omstandigheden inderdaad, waardoor het nu zo loopt. Bij de nieuwe pakketten bestaat de snelheidsupgrade überhaupt niet, dat is waardoor het niet mogelijk is. 


Je zult Erik niet gesproken hebben, wij bellen namelijk niet. Dat zal toevallig een collega met dezelfde voornaam zijn geweest.

Het is in dit geval een ongelukkige samenloop van omstandigheden inderdaad, waardoor het nu zo loopt. Bij de nieuwe pakketten bestaat de snelheidsupgrade überhaupt niet, dat is waardoor het niet mogelijk is. 

@Jasper ik begrijp nog steeds niet waarom de ene klant dit wel (GRATIS) krijgt en de andere niet, ik zou het erg prettig vinden als iemand van KPN dit aan mij uit zou willen leggen. Zo ook binnen onze familie, zelfde woonplaats. 1 van de familieleden heeft dit gekregen en de rest niet. Terwijl enkele exact hetzelfde abonnement hebben. Hoe wordt dit besloten of is dit gewoon een soort lotto trekking? Ik vind dat toch wel erg oneerlijk van KPN.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben super tevreden over KPN en de bijbehorende diensten, maar het voelt gewoon erg zuur dat je als (jaren) vaste klant dit soort mooie acties misloopt. Laat ze dit dan doen met bijvoorbeeld meer dan 3 jaar klant? Gratis upgrade! Meer dan 5 jaar klant? Gratis 2 snelheden omhoog. Dan is het voor iedere klant duidelijk en mogelijk de GRATIS snelheidsverhoging te verdienen. Ik vind het gewoon erg oneerlijk en ik vind het vreemd dat KPN daar anders over denkt.

Daarnaast vind ik bovenstaande situatie van @vanAchteren68 echt heel vreemd. Hoe kan het dat de mail over de GRATIS verhoging van de snelheid er nog uitgaat terwijl hij er geen recht meer op heeft. Als er nou 1 dag tussen zit snap ik het, maar een maand na de wijziging pas de mail met de GRATIS verhoging. Dat moet toch af te vangen zijn. Op deze manier krijg je alleen maar geïrriteerde klanten.

En wordt er dan echt niet begrepen dat andere klanten meelezen en zich ook verbazen dat de ene klant het wel aangeboden krijgt en de andere niet. Is dit echt de manier hoe KPN dit wil uitstralen, een lottotrekking?

Ik begrijp dat jij @Jasper hier persoonlijk niks aan kan doen maar misschien wil je dit eens navragen bij de mensen die hierover gaan?


Ik ben het met je eens dat dit niet de schoonheidsprijs verdient, @knorde. We hebben dit natuurlijk intern doorgegeven! Daarnaast geven we ook de feedback door omtrent het stuk: waarom krijgt niet elke klant dit? De keuze die we hierin maken is echter niet direct iets wat we openbaar uitgebreid delen. Mijn collega's maken hierin bepaalde, weloverwogen keuzes. Zoals gezegd: we geven feedback wel altijd door. Hier wordt zeker naar geluisterd!


Een "gratis” upgrade van 100Mb/s naar 1 Gb/s? Waarom krijgen andere vaste klanten dit aanbod niet?

 

Ik maak al jaren gebruik van de 100Mb/s optie bij KPN, maar ik heb nog nooit, maar dan ook nooit een aanbod gekregen om mijn snelheid "gratis” te laten verhogen.

 

KPN, jullie weten me te vinden. 


wat een gezeur


wat een gezeur

Is dat zo? 🙄


Ik ben het met je eens dat dit niet de schoonheidsprijs verdient, @knorde. We hebben dit natuurlijk intern doorgegeven! Daarnaast geven we ook de feedback door omtrent het stuk: waarom krijgt niet elke klant dit? De keuze die we hierin maken is echter niet direct iets wat we openbaar uitgebreid delen. Mijn collega's maken hierin bepaalde, weloverwogen keuzes. Zoals gezegd: we geven feedback wel altijd door. Hier wordt zeker naar geluisterd!

Bedankt voor je uitleg @Marcia_ 

Het blijft jammer dat KPN hier niet transparant over is naar haar klanten maar ik vind het wel fijn om te zien hoe je hierop reageert, bedankt!


wat een gezeur

Jij kan het gezeur vinden maar andere klanten ervaren het als bepaalde groepen uitsluiten, iets wat een bedrijf als KPN niet hoort te doen naar mijn mening.


wat een gezeur

Jij kan het gezeur vinden maar andere klanten ervaren het als bepaalde groepen uitsluiten, iets wat een bedrijf als KPN niet hoort te doen naar mijn mening.

iets wat elk bedrijf doet 


Of elk bedrijf dit nou doet of niet, het gaat hier natuurlijk over KPN. Als medewerker van KPN beantwoord ik de gestelde vraag zo goed als ik kan, als klant van KPN zou ik zelf natuurlijk ook graag dezelfde korting krijgen als dat mijn buurvrouw ook zou krijgen. Ik begrijp absoluut dat de vraag gesteld wordt!


Of elk bedrijf dit nou doet of niet, het gaat hier natuurlijk over KPN. Als medewerker van KPN beantwoord ik de gestelde vraag zo goed als ik kan, als klant van KPN zou ik zelf natuurlijk ook graag dezelfde korting krijgen als dat mijn buurvrouw ook zou krijgen. Ik begrijp absoluut dat de vraag gesteld wordt!

@Marcia_ ik wil echt mijn complimenten uiten over hoe je communiceert. Heel fijn om te zien dat je eerlijk en oprecht je eigen mening geeft. Ik wil KPN ook helemaal niet zwart maken ofzo, het was een oprechte vraag van mij en het zal voor mij absoluut geen reden zijn om KPN te verlaten omdat het gewoon allemaal erg goed werkt. Heel eerlijk hoe je deze vraag hebt beantwoord en hierbij krijg ik persoonlijk een heel goed gevoel omdat er oprecht begrip wordt getoond.

Nog een fijne middag gewenst!


Of elk bedrijf dit nou doet of niet, het gaat hier natuurlijk over KPN. Als medewerker van KPN beantwoord ik de gestelde vraag zo goed als ik kan, als klant van KPN zou ik zelf natuurlijk ook graag dezelfde korting krijgen als dat mijn buurvrouw ook zou krijgen. Ik begrijp absoluut dat de vraag gesteld wordt!

tja ieder zijn mening dat je je als klant op zoan moment buiten gesloten voelt kan ik me heel goed inbeelden 


Ik heb vandaag precies hetzelfde antwoord gekregen van @Erik_  Exact dezelfde woorden, alleen bij mij is de verandering van het abonnement (een upgrade notabene) in april geweest. Kortom, met heeft 2 maanden nodig om een data selectie te maken en die vervolgens te gebruiken bij een mailing. Geloof me als ik zeg dat geen enkele commerciële organisaties dit soort lange processen voor een campagne accepteert. 

En inderdaad, gevalletje dode mus. Wat mij betreft blijft het daar niet bij…