In juni een mailtje gehad over een gratis upgrade van mijn huidige abonnement naar 1 Gb/s. tot op vandaag nog niks gebeurd. Al een hele poos met de klantenservice aan de telefoon gehangen maar die komen er ook niet uit. Voelt niet goed!!!
Grt. Erik
In juni een mailtje gehad over een gratis upgrade van mijn huidige abonnement naar 1 Gb/s. tot op vandaag nog niks gebeurd. Al een hele poos met de klantenservice aan de telefoon gehangen maar die komen er ook niet uit. Voelt niet goed!!!
Grt. Erik
Hallo
Herstart daarna ook de modem/router even.
Ik zie nog steeds de oude snelheid van 100 Mb/s. staan. Ik ga alles even opnieuw opstarten (heb dit al een paar keer gedaan) om te kijken of het nu wel werkt.
Grt. Erik
Heb zojuist alles opnieuw opgestart maar nog geen gewenste effect. De beloofde 1Gb/s doet het niet. Maximaal 120 Mb/s.
Hallo
Oké, ga ik doen, dankjewel
Beste
Dank je wel! De mail van jullie (campagne@kpn.com) is op 16 juni verstuurd.
Ben erg benieuwd!
Beste Marcia_ is er al iets meer duidelijkheid hierover?
Excuses,
Ik heb eindelijk terugkoppeling ontvangen,
Beste Erik_,
Volgens mij heb ik jou een tijdje terug ook aan de telefoon gesproken en weet ik het nog omdat we dezelfde voornaam hebben…..?
In ieder geval bedankt voor de moeite die jullie hebben genomen om dit uit te zoeken, maar heel erg jammer en erg spijtig om te horen dat ik hiervoor niet in aanmerking kom. Ik vind het wel zeer onprofessioneel en vooral knullig van een dusdanig groot bedrijf als KPN dat dit soort dingen gebeuren en dat we (als jarenlange trouwe klant) eigenlijk blij gemaakt worden met een 'dode mus'. Op advies van een medewerker veranderen we het abonnement in mei en krijgen we een maand later dit mailtje (als bedankje als trouwe klant….) en onder aan de streep hebben we een hoop ergernis en worden we er niet beter van. Wellicht toch eens tijd (na heel veel jaren als tevreden klant) om bij de concurrent te kijken wat die te bieden heeft………….? Word hier dus echt niet vrolijk van!!
Je zult Erik niet gesproken hebben, wij bellen namelijk niet. Dat zal toevallig een collega met dezelfde voornaam zijn geweest.
Het is in dit geval een ongelukkige samenloop van omstandigheden inderdaad, waardoor het nu zo loopt. Bij de nieuwe pakketten bestaat de snelheidsupgrade überhaupt niet, dat is waardoor het niet mogelijk is.
Je zult Erik niet gesproken hebben, wij bellen namelijk niet. Dat zal toevallig een collega met dezelfde voornaam zijn geweest.
Het is in dit geval een ongelukkige samenloop van omstandigheden inderdaad, waardoor het nu zo loopt. Bij de nieuwe pakketten bestaat de snelheidsupgrade überhaupt niet, dat is waardoor het niet mogelijk is.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben super tevreden over KPN en de bijbehorende diensten, maar het voelt gewoon erg zuur dat je als (jaren) vaste klant dit soort mooie acties misloopt. Laat ze dit dan doen met bijvoorbeeld meer dan 3 jaar klant? Gratis upgrade! Meer dan 5 jaar klant? Gratis 2 snelheden omhoog. Dan is het voor iedere klant duidelijk en mogelijk de GRATIS snelheidsverhoging te verdienen. Ik vind het gewoon erg oneerlijk en ik vind het vreemd dat KPN daar anders over denkt.
Daarnaast vind ik bovenstaande situatie van
En wordt er dan echt niet begrepen dat andere klanten meelezen en zich ook verbazen dat de ene klant het wel aangeboden krijgt en de andere niet. Is dit echt de manier hoe KPN dit wil uitstralen, een lottotrekking?
Ik begrijp dat jij
Ik ben het met je eens dat dit niet de schoonheidsprijs verdient,
Een "gratis” upgrade van 100Mb/s naar 1 Gb/s? Waarom krijgen andere vaste klanten dit aanbod niet?
Ik maak al jaren gebruik van de 100Mb/s optie bij KPN, maar ik heb nog nooit, maar dan ook nooit een aanbod gekregen om mijn snelheid "gratis” te laten verhogen.
KPN, jullie weten me te vinden.
wat een gezeur
wat een gezeur
Is dat zo?
Ik ben het met je eens dat dit niet de schoonheidsprijs verdient,
Bedankt voor je uitleg
Het blijft jammer dat KPN hier niet transparant over is naar haar klanten maar ik vind het wel fijn om te zien hoe je hierop reageert, bedankt!
wat een gezeur
Jij kan het gezeur vinden maar andere klanten ervaren het als bepaalde groepen uitsluiten, iets wat een bedrijf als KPN niet hoort te doen naar mijn mening.
wat een gezeur
Jij kan het gezeur vinden maar andere klanten ervaren het als bepaalde groepen uitsluiten, iets wat een bedrijf als KPN niet hoort te doen naar mijn mening.
iets wat elk bedrijf doet
Of elk bedrijf dit nou doet of niet, het gaat hier natuurlijk over KPN. Als medewerker van KPN beantwoord ik de gestelde vraag zo goed als ik kan, als klant van KPN zou ik zelf natuurlijk ook graag dezelfde korting krijgen als dat mijn buurvrouw ook zou krijgen. Ik begrijp absoluut dat de vraag gesteld wordt!
Of elk bedrijf dit nou doet of niet, het gaat hier natuurlijk over KPN. Als medewerker van KPN beantwoord ik de gestelde vraag zo goed als ik kan, als klant van KPN zou ik zelf natuurlijk ook graag dezelfde korting krijgen als dat mijn buurvrouw ook zou krijgen. Ik begrijp absoluut dat de vraag gesteld wordt!
Nog een fijne middag gewenst!
tja ieder zijn mening dat je je als klant op zoan moment buiten gesloten voelt kan ik me heel goed inbeelden
Ik heb vandaag precies hetzelfde antwoord gekregen van
En inderdaad, gevalletje dode mus. Wat mij betreft blijft het daar niet bij…
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.