Skip to main content

In december heb ik een aanvraag gedaan voor internet en tv met ingangsdatum 6 april. Anderhalve week geleden zat ik met de klantenservice op de chat omdat ik een vraag had over die bestelling. Plotsklaps had de medewerker de bestelling per abuis geannuleerd (en ook de opzegging bij mijn vorige provider). Na over en weer bellen is er een nieuwe order ingeschoten en XS4ALL opnieuw opgezegd. Alle bevestigen ontvangen. So far so good....echter...in MijnKPN staat zowel de geannuleerde als de nieuwe bestelling (met verschillende klantnummers). Als ik nu via de app in MijnKPN kijk dan krijg ik telkens de melding dat mijn order geannuleerd is. Dat gaat dus over de oude bestelling maar de nieuwe krijg ik in de app niet te zien. En dat baart me zorgen. Gaat het allemaal goed en is het alleen een manco in de app? Of gebeurt er op 6 april helemaal niets…

 

Beide klantnummers heb ik bij mijn profiel ingevuld. Ik hoop dat een moderator mij gerust kan stellen. 

Ook bij het wijzigen van instellingen etc. krijg ik in de app bij beide klantnummers foutmeldingen.

@Erik_ @Marcia_ , gezien de minimale tijd die er nodig js om een verbinding op te leveren, toch maar een schopje. De klantenservice die ik gesproken heb gaven 2 weken geleden aan dat de oude bestelling binnen een paar dagen niet meer zichtbaar zou zijn. Dat is dus niet het geval. I.v.m. werken vanuit huis is een verbinding per 6 april een must.


@Alexandra zou je bovenstaande eens voor mij willen checken? Klantenservice kan mijn zorg niet wegnemen aangezien ik via de MIjnKPN app alleen maar de geannuleerde order kan zien (terwijl ze in MijnKPN beiden zichtbaar zijn)


@JanZ_ @Shyrin_ 


Hallo @SledgehammerNL, 

Goed dat jij je vraag hier neer legt. Ik zie momenteel één open bestelling die goed doorloopt en vanaf 6 april geïnstalleerd kan worden. Het gaat om het abonnement dat eindigt op 79. 


Hi @Hanna_ , dat gaat dan in ieder geval goed. Het blijft wel vreemd dat de oude bestelling voor mij zichtbaar blijft. In de MijnKPN app is de oude bestelling zelfs de enige die ik zie (met de melding dat de bestelling geannuleerd is). Het is dus vreemd dat de geannuleerde bestelling ‘blijft hangen’.


@SledgehammerNL, dat is inderdaad vreemd. Ik neem aan dat je de app al eens vernieuwd hebt? Mocht de melding na 6 april niet verwijden dan hoor ik het graag. 


@SledgehammerNL, dat is inderdaad vreemd. Ik neem aan dat je de app al eens vernieuwd hebt? Mocht de melding na 6 april niet verwijden dan hoor ik het graag. 

Yep...ik heb de app zelfs opnieuw geïnstalleerd. Ik neem aan dat de app de gegevens overneemt van MijnKPN. Daar staan ze beiden ook nog steeds in met de geannuleerde eerst. Wellicht dat ie de eerste oppikt en dat is dus de geannuleerde.Â