Skip to main content

LET OP TE GOEDERTROUW.

na doorlopen van de storingsoplosser,moest er een monteur langs komen de experia box was kapot.

en is vervangen

alles deed het weer

kreeg later een e-mail Service-opdracht van materiaalkosten van E 75,-

ik heb geen bon getekend, maar de monteur heeft zelf de bon ondertekend met CIVID 19

met kpn gebeld maar zeggen er niets aan te kunnen doen

WEES GEWAARSCHUWD

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

ik heb het storings stappenplan doorlopen en aan het eind staat er dat als het niet gelukt is er een monteur langs moet komen, ik heb begrepen dat als de storing bij mij zou liggen dat ik zou moeten betalen, maar als het bij KPN ligt niet.

ook nog telefonisch contact gehad en het hele stappenplan doorlopen, lukte niet, de man aan de telefoon gaf ook aan dat er een monteur lang moest komen, maar zag dat ik deze al had gemaakt.

monteur kwam s”morgens aan de deur met glasvezelkastje want dat zou het wel wezen,zag de lampjes branden, dus dat was het niet, dat zei ik hem want al de lampjes op experia-box deden het niet,nieuwe experia-box uit auto gehaald en media convector terug in auto

box aangesloten en gecontroleerd en alles deed het weer, alleen box geplaatst en geen kabels of iets anders vervangen of aangesloten.

monteur is vertrokken,niets hoeven tekenen

toen factuur kwam en naar de Service-opdracht keek met ordernummer TK0000027780797 staat erop een media convector vervangen,wat niet is gebeurd

bij opmerking monteur V8 defect V10 geplaatst en dat is het enige werk wat is gedaan

ik vind het ook vreemd dat ik zelf geen handtekening heb geplaatst, maar dat op Service-opdracht getekend is metCOVID19

u kan de media Convector komen controleren, maar hij is niet vervangen

m.vr.gr.jan koppert

 

 


Dus de Experia Box is vervangen en verder niets.

Daar mogen dus absoluut geen kosten voor in rekening gebracht worden.

Ook als de NTU wel vervangen zou zijn mogen daar geen kosten voor in rekening gebracht worden. Beide apparaten heb je in bruikleen en onderhoud/vervanging betaal je via jouw abonnement.


Duidelijk @stommerd en dank voor de toelichting. Ik vermoed dat de kosten dus het gevolg zijn van het zelf inplannen. De zaken die echter zijn gedaan wijzen meer op een probleem met de Experia Box en zoals Wjb terecht aangeeft zijn dat geen zaken waar kosten voor in rekening gebracht worden. Ik zal ze dan ook voor je vergoeden. Je zult ze als minbedrag op je komende of uiterlijk daaropvolgende factuur terugvinden. 

(Ik kan ze dus niet van je huidige factuur afhalen, voor alle duidelijkheid) 


Bart,

dank voor de goede afwikkeling.

heb niet geweten dat via het forum zo met KPN problemen op kan lossen,

zo steek je nog wat op, op oudere leeftijd

m.vr.gr.jan koppert


Bart heeft het naar tevredenheid opgelost

mijn hartelijke dank daarvoor


Nu nog even jouw forumnaam laten aanpassen want zo'n stommerd blijk je toch niet te zijn. :wink: