Skip to main content

Ik bel om mijn sim kaart terug te activeren, blijkbaar was die geblokkeerd om dat ik ze al lang niet meer gebruikt heb.. ik betaal er wel elke maand voor, maar jullie blokkeren wel de service.. tot daar aantoe.. op hett einde van het gesprek zegt de medewerker, ik kan je abbonement van tv en internet goedkoper maken, 10 euro in de maand minder.. ja natuurlijk wil ik wel minder betalen, dus ik zeg dat hij dat mag doen.. hij heeft er wel niet bijgezegd, dat ik nu maar 200mbts internetsnelheid krijg ipv de 500 die ik had.. ams ik dit had geweten had ik nooit akkoord gegaan, internetsnelheid vond ik net het belangrijkste aan heel mijn abbonement! Gewoon absurd dat hij dat niet vermeld, als ik deze redenering volg, kon hij ook zeggen: ik kan je abbonement gratis maken! En dan gewoon mijn contract opzeggen, dan heb ik geen internet meer.. kans is wss nog groot dat als ik straks thuiskom, ik helemaal geen internet meer heb! Verschrikkelijke klantenservice!

Hoi @Barryvs . Welkom op het forum.

Wat een nare ervaring.  Kreeg je geen overzicht van je bestelling? Want dan heb je altijd nog bedenktijd en kun je zoiets annuleren. 


Als dat 200Mbps abonnement €10,- per maand goedkoper is, dan is het 1Gbps abonnement ook nog altijd €4,50 per maand goedkoper.

Je kunt de snelheid eenvoudig via mijn.kpn.com wijzigen.