Skip to main content

Beste Kpn,

De glasvezel aansluiting bij mij zit op een onhandig punt. Bij de installatie handleiding van kpn op de website wordt er verteld dat er een vouchercode bij zit in een mail op de dag van de aansluiting om een gratis internetaansluiting te bestellen aangezien de huidige die meegeleverd te kort is. Die mail en/of de vouchercode heb ik niet ontvangen?  Kan kpn dit voor mij alsnog beschikbaar stellen?

Op dit moment zit de modem op een ongewenste plek dat niet handig is.

Bij de Action, cat6 kabel van 10 meter 3 euro. Prima kabel.


 

*internetaansluiting = internetkabel.


Je kunt zelf ook een kabel aanschaffen: 

https://www.allekabels.nl/netwerk/cat6_kabel.html

Het grappige is dat als je via de KPN website een nieuwe kabel aanvraagt, je uiteindelijk ook daarheen verwezen wordt: 

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/kabels-bestellen.htm

maar voor glasvezel heb je dus cat6 nodig. (bovenste link) 


Goed bedoeld al die reacties van koop het zelf enzo

 

Ik wil graag een reactie van kpn zelf en of zij mij alsnog dit beschikbaar willen maken zoals dat normaal gesproken ook zo zou zijn in de welkomst mail die ik niet heb ontvangen. En dan kom ik verder wel gauw genoeg zelf achter wat de mogelijkheden zijn met de vouchercode....


@San1012 de wachtijd op een moderater is momenteel een dag of vijf. 


Goed bedoeld al die reacties van koop het zelf enzo

 

Ik wil graag een reactie van kpn zelf en of zij mij alsnog dit beschikbaar willen maken zoals dat normaal gesproken ook zo zou zijn in de welkomst mail die ik niet heb ontvangen. En dan kom ik verder wel gauw genoeg zelf achter wat de mogelijkheden zijn met de vouchercode....

Prima hoor, maar dan heb je wel geduld nodig. 


Hi @San1012 en welkom op het forum! Fijn dat je al hulp van de community hebt gehad. 😄 

In de bevestiging van je bestelling staat als het goed is het volgende: 

Zorg voor goede binnenhuisbekabeling
Wij leveren een installatiepakket waarmee u alles kunt aansluiten. Hebt u langere kabels nodig? Koop deze dan op apparatuurvoorthuis.kpn.com of in onze winkel.
Langere kabel bestellen

De vouchercode klinkt mij niet bekend, waar staat dit precies? Dan kan ik dit ook uitzoeken. Zou je ook je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kijk ik wat ik kan regelen. 


Hi @San1012 en welkom op het forum! Fijn dat je al hulp van de community hebt gehad. 😄 

In de bevestiging van je bestelling staat als het goed is het volgende: 

Zorg voor goede binnenhuisbekabeling
Wij leveren een installatiepakket waarmee u alles kunt aansluiten. Hebt u langere kabels nodig? Koop deze dan op apparatuurvoorthuis.kpn.com of in onze winkel.
Langere kabel bestellen

De vouchercode klinkt mij niet bekend, waar staat dit precies? Dan kan ik dit ook uitzoeken. Zou je ook je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kijk ik wat ik kan regelen. 

 

Beste Sanne

Ik heb inmiddels mijn forumprofiel zo volledig mogelijk ingevuld. Hopelijk kan je wat voor me regelen.

Gr San


@Sanne_M 

Na een speurtocht op de website vond ik inderdaad dit artikel: 

Is de rode kabel niet lang genoeg? Geen probleem! Op de dag dat je kan installeren, krijg je van ons een mail. In de e-mail met onderwerp "Start met aansluiten op glasvezel." zit een vouchercode. Hiermee kan je een gratis kabel bestellen in onze webshop. Je hebt hem dan de volgende werkdag in huis.

 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modem-aansluiten-op-glasvezel.htm


Ik heb idd een mail gehad met een vouchercode. Stuur mij ff een PB dan stuur ik hem door. Heb hem zelf niet nodig.


Dankje @Noordzee! Dan lijkt dat toch niet altijd goed te gaan. Ik heb er meer topics over gevonden, dus ik heb onze afdeling communicatie even aan de mouw getrokken om hier scherp op te zijn. 

Lief van je @Foxer! @San1012 je kunt Foxer dus PB’en voor de vouchercode. 😄 Als dat niet lukt, of als je wilt dat ik dit oppak, laat het weten! 


Vouchercode inmiddels per PB verstuurd.


@San1012 PB’de me dat de vouchercode van Foxer niet werkte, dus die vlieger ging helaas niet op. Wel bedankt voor het helpen! 💚

Ik heb een internetkabel van 10m naar je op laten sturen. Het kan even duren met de feestdagen, maar ik verwacht dat je hem dinsdag of woensdag in huis zult hebben. 🙂 Hopelijk is die lang genoeg! 


Vouchercode inmiddels per PB verstuurd.

Bedankt voor de moeite


@San1012 PB’de me dat de vouchercode van Foxer niet werkte, dus die vlieger ging helaas niet op. Wel bedankt voor het helpen! 💚

Ik heb een internetkabel van 10m naar je op laten sturen. Het kan even duren met de feestdagen, maar ik verwacht dat je hem dinsdag of woensdag in huis zult hebben. 🙂 Hopelijk is die lang genoeg! 

Oeff mijn voorkeur ging naar 15m aangezien 10m aan de krappe kant is en niet genoeg is. Graag hoor ik of het nog  mogelijk is? 


10 meter is het maximale wat ik kan versturen helaas. 😅 Mocht het daar niet mee lukken, laat het hier gerust weer weten! Dan verzinnen we wat anders.