Skip to main content

Na zeker 12 keer bellen, geen fatsoenlijk antwoord, soms zelf gewoon de haak erop gegooid, word je doorverbonden en dan krijg je te horen; “Dit telefoonnummer is niet in gebruik.” Kun je weer helemaal opnieuw beginnen. Nooit last gehad bij Lijbrandt, nu is het echt een drama. Ik hoop dat er snel een passende oplossing komt met een goede compensatieregeling voor de afgelopen weken!

Met vriendelijke groet, 

Edward 

Wi-Fi is Wi-Fi of je dat nou via provider a of b hebt maakt niet uit.  Met alleen een modem ga je het niet meer redden anno 2021. Je zal dus aan de slag moeten met Wi-Fi punten en bijvoorkeur bekabeld aangesloten.  Via de Wi-Fi manager kan je er 2 krijgen. Maar die wil dus niet mee werken. Een moderator pakt dit op. Toch vraag ik me af of er niet iets anders aan de hand is want de snelheid is overal dramatisch.  Welke snelheid haal je bekabeld?


Bedraad over 500 mbit. Groet Edward


Nou dan is er wel wat meer aan de hand. Welk type modem heb je?


Experiabox V10a


Wat heb je allemaal aangesloten op het modem qua randapparatuur?


2 tv ontvangers verder niets 


Haalt u op een bekabeld aangesloten pc of laptop wel iets wat in de buurt komt van de 500 mbit?


Hallo @Edward den Heeten! Wat een drama snelheid voor wat je ongeveer zou moeten hebben, zeg:astonished: . Verbaast me een beetje dat niemand je, tot nu toe, heeft kunnen helpen. Er moet een oorzaak zijn voor de trage snelheid. Ik ben benieuwd wat je met mijn collega's hebt besproken. Heb je alle apparatuur als eens nagelopen? Stroomloos maken, herstarten, stekkers aandrukken en eventueel het modem gereset? 

Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. De vakjes waar privé achter staat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators. 

Hoor graag van je!