Skip to main content

Goedendag,

 

Al meerdere weken hebben wij internetproblemen op de benedenverdieping (router staat boven). Vanuit de telefonische klantenservice heb ik het advies gekregen om via de Wifi manager een check uit te voeren. Dit om te bevestigen dat de verbinding beneden slecht is. Vanuit daar zouden we dan twee wifi boosters kunnen ontvangen. 

 

Deze check heb ik ondertussen al 10 keer uitgevoerd, elke keer kom ik rond de 5 tot 7 mbs uit. Vanuit hier krijg ik dan de vraag of ik al een wifi versterker heb, als ik dan nee antwoord stopt de alle hulp en kan ik niet verder worden geholpen.

 

Hoe kan ik aan die wifi boosters komen? ik ga niet nog een keer de klantenservice bellen die mij alleen weer terug doorverwijst naar de Wifi manager voor 100 cent per minuut.

Ha @Scott Kemp, welkom! Dit is wel heel irritant inderdaad! Welke Experia Box heb je? En je wilt het bereik op de benedenverdieping verbeteren, begrijp ik dat goed? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan regel ik twee Experia Wifi's voor je!


@Marcia_ Als het goed is, is mijn forumprofiel zo compleet! Bedankt voor de reactie.


Yes! Ik heb er twee aangevraagd voor je. Je kunt het pakket vanaf morgenmiddag ophalen bij de Primera aan de Steenstraat. Let erop dat je een geldig legitimatiebewijs meeneemt.