Skip to main content

Het powerlampje   BRAND

Het Connexionlampje.  BRAND

Het Alarmlampje Brandt niet.  wat is er aan de hand is dit normaal.

groet Jim

Ja, dit is de normale situatie als je internet gewoon werkt. Tenzij je anders ervaart natuurlijk. Het ligt dan in ieder geval niet aan je glasvezelverbinding.


Er zitten drie lampjes voorop. En 1 daarvan brandt dus niet. Hoezo dan “meerdere”?
Aan de onderzijde komt een ethernet kabel uit dit kastje. Direct daarnaast links en rechts zitten ook twee lampjes. 1 van die 2 moet constant groen zijn, de andere moet knipperen.

Als dit allemaal zones, is de glasvezel in orde.

Maar wat is dan uw probleem?


Sorry Ernst - Jan ik bedoelde 1lampje doet het niet het onderste

groetjes Jim


De vraag is al gesteld: werkt je internet normaal? Want alle lampjes die moeten branden branden dus en het alarm lampje moet zeer zeker niet branden.


Sorry Ernst - Jan ik bedoelde 1lampje doet het niet het onderste

groetjes Jim

Dit is hoe het hoort als u een kastje van GENEXIS hebt. Wanneer u een Nokia heeft brand het eerste, tweede en vierde lampje en hoort de derde uit te staan.


@Jrvanveen ervaar je een probleem?

Zo ja, welke lampjes heb je erop zitten, en welke doen het wel en welke niet.

Zijn er meer lampjes dan dat je in je eerste post aangeeft? Dan moet je even de reactie van @Ik_Combineer hierboven lezen.

Maar bovenal: ervaar je momenteel problemen?


Ik denk dat @Jrvanveen beter even een foto kan maken van de lampjes en hier plaatsen dat geeft vast veel meer duidelijkheid.


Zolang er geen antwoord komt op de meerdere keren gestelde vraag of internet het gewoon doet, is elk antwoord hier nu zinloos.

Volgens mij is gewoon duidelijk uit de vage antwoorden dat alle lampjes die moeten branden inderdaad branden en dat het alarm lampje niet brandt, precies zoals het hoort.