Skip to main content

Goedemorgen iedereen. 

 

Zijn er problemen rondom het KPN netwerk?

Elke dag hebben we 2 a 3x gewoon wegvallend netwerk, en dit komt automatisch weer up.

 

NTU kastje lang genoeg uit gehad.

Experiabox v12 uitgezet ( gereset)

mijn acces points uitgehad en zelfs gereset. 

 

Om op mijn Modem in te loggen duurt dit ontzettend lang, en vind de pagina niet lekker verversen. 

Mijn vermoeden zegt de V12.

 

hoor het graag,

 

Welke firmware staat er op de box 12 ?@HenEM


@martijn197108 

Hardware version 1.0

softwareversion: SGEJ10000448

bootloader: 0.96.30-sec

Gui: 5.9.13

 

is dit de info die je nodig had?

 

hoor het graag, 

 

 


Er zit ergens een probleem. 

Het kan niet zo zijn dat mijn WAN-verbinding maar 10h internet doorgeeft. :) 

Ben namelijk wel benieuwd waar dit in zit. 

 

voorheen nooit last gehad. 

Ben namelijk van plan om met een Fritz box te gaan werken.

 


Hallo @HenEM ,

Jazeker!

Er zijn wat problemen met deze firmware versie. Daarom kan je In dit topic een rollback naar de vorige versie aanvragen.Het is het proberen i.i.g waard:thinking: .


Er zit ergens een probleem. 

Het kan niet zo zijn dat mijn WAN-verbinding maar 10h internet doorgeeft. :) 

Ben namelijk wel benieuwd waar dit in zit. 

 

 

 

Nee,dat moet niet kunnen natuurlijk. Fritzbox hoor ik goede verhalen over,maar ik heb er nooit een gehad dus aan mij moet je daarvoor niet zijn:wink:


Kan ik bij jou die Rollback aanvragen en hoelang duurt die?

Ben namelijk op dit moment aan het werk thuis 

 

hoor het graag, 


Nee,niet bij mij.

Dat moet via het topic wat ik je net gaf.Dat gaat een moderator dan doen.

Vul in ieder geval vast je Profiel in.

Je kan dan gewoon in dat topic een berichtje achterlaten van dat je graag een rollback wil.

Max 30 minuten duurt een rollback denk ik.


Oke bedankt zover. 

 

Ik ga die topic even invullen. 

 

Met vriendelijke groet, 

HenEm


 

 

 

. Fritzbox hoor ik goede verhalen over,maar ik heb er nooit een gehad dus aan mij moet je daarvoor niet zijn

Dat kan ik zeker bevestigen. Geen enkel probleem met de FritzBox. 100% stabiel, geen connectie problemen en geen wegvallende verbindingen. Huur of koop er eentje en je bespaart je een hoop (mogelijke) ellende. KPN bemoeit zich in tegenstelling tot de Experiabox of Box 12 namelijk niet met de firmware.


Heu? wat een technische taal. Ik ben een basis gebruiker en mijn wifi valt ook om de haverklap uit. Mijn buren niet Die hebben ook een 5Ghz kanaal. Kan die miss mijn verbinding steeds wegdrukken?

Heb ik een nieuwe router nodig? Of welke KPN router heeft beide banden open staan?

 


Heu? wat een technische taal. Ik ben een basis gebruiker en mijn wifi valt ook om de haverklap uit. Mijn buren niet Die hebben ook een 5Ghz kanaal. Kan die miss mijn verbinding steeds wegdrukken?

Heb ik een nieuwe router nodig? Of welke KPN router heeft beide banden open staan?

 

Welke router heb je nu? Valt de wifi volledig weg of heb je geen bereik? Blijft de verbinding met KPN wel gewon intact en betreft het alleen geen/slechte wifi? Valt de wifi op alle apparaten weg of alleen op het apparaat waar je mee test?