Skip to main content

In april heb ik een maand zonder internet gezeten door een technisch functioneel probleem bij KPN. Op 20 juli heb ik, na meerdere malen, opnieuw de klantenservice gebeld. Op deze dag is er met een medewerker van KPN afgesproken dat ik een compensatie krijg van €200,- voor de gemaakte kosten gedurende de maand dat ik zonder internet heb gezeten. Dit zijn kosten die ik gemaakt heb om alsnog gebruik te kunnen maken van internet via 4G. 

 

Na drie weken niets te hebben ontvangen noch gehoord te hebben, heb ik op 17 augustus opnieuw contact opgenomen. Ditmaal vertelde een medewerker van de klantenservice dat er aan de betaling gewerkt werd. Bijna een maand later, op 6 september, heb ik wéér contact opgenomen met de klantenservice van KPN, ook hier werd hetzelfde gezegd. 

 

Nu weer twee weken later heb ik de vergoeding nog steeds niet ontvangen, hier heb ik verder ook geen bericht meer over gekregen. We zijn inmiddels ruim twee maanden verder, sinds er is afgesproken dat er een vergoeding zou komen. Tot op heden heb ik geen vergoeding op mijn bankrekening ontvangen en verteld de klantenservice mij continu hetzelfde verhaal, verrassend. 

 

Graag oplossen. 

Ik wacht nog altijd op een reactie en oplossing.


In april heb ik een maand zonder internet gezeten door een technisch functioneel probleem bij KPN. Op 20 juli heb ik, na meerdere malen, opnieuw de klantenservice gebeld. Op deze dag is er met een medewerker van KPN afgesproken dat ik een compensatie krijg van €200,- voor de gemaakte kosten gedurende de maand dat ik zonder internet heb gezeten. Dit zijn kosten die ik gemaakt heb om alsnog gebruik te kunnen maken van internet via 4G. 

 

Na drie weken niets te hebben ontvangen noch gehoord te hebben, heb ik op 17 augustus opnieuw contact opgenomen. Ditmaal vertelde een medewerker van de klantenservice dat er aan de betaling gewerkt werd. Bijna een maand later, op 6 september, heb ik wéér contact opgenomen met de klantenservice van KPN, ook hier werd hetzelfde gezegd. 

 

Nu weer twee weken later heb ik de vergoeding nog steeds niet ontvangen, hier heb ik verder ook geen bericht meer over gekregen. We zijn inmiddels ruim twee maanden verder, sinds er is afgesproken dat er een vergoeding zou komen. Tot op heden heb ik geen vergoeding op mijn bankrekening ontvangen en verteld de klantenservice mij continu hetzelfde verhaal, verrassend. 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Vergoeding | KPN


Het is te hopen dat demedewerker het genoteerd heeft wat er is afgesproken.  Zoniet dan is de kans klein dat je de wettelijke compensatie krijgt maar geen cent meer.  Vil je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kan een moderator het voor je nakijken.  Die reageert met een dag of twee. 


@Joep1965 Hi Joep, bedankt voor je reactie. Dit is inderdaad genoteerd door verschillende medewerkers. Mijn profiel is tevens ingevuld, in afwachting van een reactie van een moderator van KPN.


Goedenavond @jmws! Ik snap dat je hier aan de bel trekt: het duurt allemaal langer dan verwacht en gewenst!

Heel fijn dat jij je klantgegevens al ingevuld hebt in je Forum profiel. Ik zie dat het afgesproken bedrag op 30 augustus jl. ingevoerd en verwerkt is. Een creditering wordt altijd meegenomen op een volgende factuur. Ik zie dat je de facturen rond de 1e van de maand ontvangt, dus ik ga er vanuit dat de creditering verwerkt staat op de factuurronde van oktober. Ik doe een beroep op wat extra geduld van jou, dan is deze eerder gemaakte afspraak helemaal (afge)rond!


En ik zie dat de tegemoetkoming op de slotfactuur van 01 oktober 2021 is verwerkt :ballot_box_with_check:.