Skip to main content

Vandaag hadden we even een onderbreking van het glasvezelnetwerk hier in de woonwijk. Bij navraag is er een nieuwe ups geplaatst in de wijkcentrale en moest de spanning even worden onderbroken. Gevolg dat een groot gedeelte van de woonwijk geen glasvezel had.

Wordt bij dit soort werkzaamheden normaal gesproken het niet aangekondigd bij de aangesloten klant?

Bij de laatste werkzaamheden in het mobiele netwerk kreeg ik daar wel een sms van als voorbeeld.

Ben even nieuwsgierig.

Vandaag hadden we even een onderbreking van het glasvezelnetwerk hier in de woonwijk. Bij navraag is er een nieuwe ups geplaatst in de wijkcentrale en moest de spanning even worden onderbroken. Gevolg dat een groot gedeelte van de woonwijk geen glasvezel had.

Wordt bij dit soort werkzaamheden normaal gesproken het niet aangekondigd bij de aangesloten klant?

Bij de laatste werkzaamheden in het mobiele netwerk kreeg ik daar wel een sms van als voorbeeld.

Ben even nieuwsgierig.

 

Jazeker. De werkzaamheden worden door de netwerkbeheerder (KPN Netwerk) aangekondigd bij alle providers. Die dan vervolgens hun eigen klanten op de hoogte moeten stellen. Logischerwijs heeft de netwerkbeheerder geen contactgegevens van eindklanten.

Je mag dus waarschijnlijk stellen dat hier iets mis is gegaan in de communicatie van de provider naar jou als eindklant.


Dan ga ik er vanuit dat er iets in de communicatie fout is gegaan met als KPN Glasvezelprovider hier.

Bedankt @Ward_ voor je antwoord!

Â