Skip to main content

Ik krijg steeds de melding dat mijn abonement verlopen is, ik heb dat niet opgezegd. En het loopt gewoon door. .Erg vervelend..


Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik krijg steeds de melding dat mijn abonement verlopen is, ik heb dat niet opgezegd. En het loopt gewoon door. .Erg vervelend..

Krijg je de melding dat het verlopen is?...of dat het opgezegd is? Dat zijn twee verschillende dingen.

Verlopend betekent dat het oorspronkelijke contract van (meestal) 1 jaar nu overgaat naar onbepaalde tijd met een opzegtermijn van één maand. 

Opgezegd betekent dat er vanaf een eventueel in het bericht genoemde datum geen diensten meer geleverd worden.


Er staat verlopen en bedankt voor je antwoord. Ik ben gerustgesteld. :wink:


Er staat verlopen en bedankt voor je antwoord. Ik ben gerustgesteld. :wink:

Dan mag je hem markeren als antwoord 😉


Goeiemorgen Sledgehammer, ik had gisteravond contact met een medewerker van kpn in whatsapp, hij heeft alles nagekeken en de meldingen komen dus niet van kpn. Er gaat ook niets veranderen aan mijn abonnement. Als de melding weer verschijnt wil hij graag dat ik er een foto van maak en die doorstuur naar kpn.

Groetjes Sonjason


... ik had gisteravond contact met een medewerker van kpn in whatsapp...

Ik wist niet dat KPN ondersteuning levert via Whatsapp 😳


Sorry Nick ik bedoelde facebook prive:grin:


Sorry Nick ik bedoelde facebook prive:grin:

Ok. Dacht al, dat zou veel te makkelijk zijn, via Whatsapp 😜


Maakt weinig uit hoor, in allebei goed te doen.:point_up_2:


Goeiemorgen Sledgehammer, ik had gisteravond contact met een medewerker van kpn in whatsapp, hij heeft alles nagekeken en de meldingen komen dus niet van kpn. Er gaat ook niets veranderen aan mijn abonnement. Als de melding weer verschijnt wil hij graag dat ik er een foto van maak en die doorstuur naar kpn.

Groetjes Sonjason

Dan zal er waarschijnlijk iets anders spelen. Fishing bijvoorbeeld. Hoe kreeg je die melding eigenlijk binnen? Via mail, sms o.i.d.?

Dat er niets aan het abonnement gaat wijzigen is in ieder geval geruststellend.


Nee pats boem op de pagina waar ik dan ben, behoorlijk groot en ziet er echt uit als van kpn. 

Ik heb al een klein vermoeden hoe het komt, ik was bezig met het icoontje van de beveiliging en verder niets mee gedaan, dus wordt er op gereageerd alsof ik wilde bestellen en niets besteld heb. Blijft een vermoeden hoor. Ik had het eergisteren 2x en gisteren 1x. Dus ben benieuwd vandaag,

Ik laat het wel even weten als het weer gebeurd.

 

Groetjes Sonjason


Nee pats boem op de pagina waar ik dan ben, behoorlijk groot en ziet er echt uit als van kpn. 

Ik heb al een klein vermoeden hoe het komt, ik was bezig met het icoontje van de beveiliging en verder niets mee gedaan, dus wordt er op gereageerd alsof ik wilde bestellen en niets besteld heb. Blijft een vermoeden hoor. Ik had het eergisteren 2x en gisteren 1x. Dus ben benieuwd vandaag,

Ik laat het wel even weten als het weer gebeurd.

 

Groetjes Sonjason

Verwijder anders even alle cookies, internetgeschiedenis en draai een virusscan. Dan zal het wel voorbij zijn.


Goed idee ga ik doen, dankjewel :point_up_2: